וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת חיי שרה: מלבישים את שרה אימנו

שני לסר אונגר

25.10.2013 / 8:00

פרשת חיי שרה מסכמת את מפעלה האדיר של מי שהזיזה את כל העיניינים. והוחלט שמגיע לה עיצוב חדש. וואלה! יהדות החליטה להלביש את אישתו של אברהם אבינו. קבלו את שרה בלוק 2013

כששרי חזרה מהודו בפעם השנייה, היא התקשרה אליי יום אחרי שנחתה בארץ ואמרה שאנחנו חייבות להיפגש. טוב חייבות אז חייבות. נפגשנו בבית קפה האהוב עליה ליד הים.
ציפיתי לפגוש אותה כשהיא לבושה במחלצות ההודיות האופייניות לה והופתעתי לראות אותה לבושה בשמלה בגוונים בהירים, קוקטית, נשית, שובבית, בעלת שיק פריזאי מעודן.
כשהגיעה לבית הקפה היא הכריזה: "אין יותר שרי, מעכשיו תקראי לי שרה". מסתבר שבאשראם בהודו היא החליטה להוסיף ה' לשם שלה.

"אז מה חדש?" שאלתי. היא הניחה את המצלמה הקטנה שאחזה בידה ליד שייק הסויה ונבט החיטה והתחילה לספר שהיא ואברהם מתעדים את חייהם לסדרה "מחוברים": "אברהם מועמד רציני במפלגה החדשה-"הישראלי החדש" ואני מעודדת אותו", סיפרה שרה. מאז שהצטרפו לצילומים, מלווה אותם יועץ תקשורת שייעץ לה למצוא את האיזון הסגנוני שבין ילדת הטבע והמדבר שקיימת בתוכה, לבין האישה העוצמתית ,הדומיננטית ולא להתבייש להבליט את יופייה המיוחד.

בין לגימה ללגימה מהשייק הבריא , שלהפתעתי דווקא נראה די טעים, היא המשיכה לספר לי על כל התובנות החדשות שממלאות את חייה, על מעגלי ההעצמה הנשית שהיא החלה להעביר בארץ ובעולם ועל מסע "מלכת המדבר" במצרים שבו היא עומדת להשתתף. כשסיימה לתאר לי את חייה החדשים היא אמרה בנחת: "עכשיו נותר לך לעצב לי את השמלה המתאימה לכתבת השער שלי ושל אברהם."



המעצבת חנית חן: עיצבתי לשרה שמלה העשויה מאריג משי וכותנה בשילוב סרטי משי באריגת שתי וערב. הסרטים משובצים בחלקה האחורי של השמלה, יוצרים משחקי שקיפות ומתפקדים כאלמנט עשיר אך אותנטי עם איזכור לעבודת יד נשית. השמלה היא מעיין גלביה מחוייטת בצבעוניות מדברית מודרנית, בעלת חיתוכים אורכיים המאפשרים פיסול רך בבד. זו שמלה שבתנועתה היא מתרחקת ומתקרבת לגוף ומפלרטטת עם הסביבה ולכן היא הולמת את שרה בעיניי.

מלבישים את אברהם אבינו
מלבישים את רות המואביה
מלבישים את דבורה הנביאה

באשראם בהודו לאף אחת לא היה כזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כחולה וענוגה. שמלה שתתאים ללוק החדש של אימנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את זאת לבשתי ביום כיפור

מלבישים את שרה. דווינה זיבי, ספק 500
מלבישים את שרה/ספק 500, דווינה זיבי

אז מה אם גם בעלי לובש כאלה... סקיצה ידנית של הגלבייה של שרה

מלבישים את שרה. דווינה זיבי, ספק 500
מלבישים את שרה/ספק 500, דווינה זיבי

"סטודיו חנית חן" הוא מותג אינדי ישראלי, המתאפיין בכתב יד סקסי אך לא פרובוקטיבי, רומנטי, קלאסי ומעודן. חנות הסטודיו נמצאת ברחוב רוחמה 8,מתחם נגה,תל אביב-יפו.

דברו על הלבוש החדש של שרה אימנו בדף הפייסבוק

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully