וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר חדש לרפואת הרב עובדיה יוסף. האזינו

27.9.2013 / 10:12

בני אלבז, זמר הבית של ש"ס הקליט שיר מיוחד לרפואת הרב עובדיה. בבוקר הושענא רבא לאחר לילה של בכי, נכנס לאולפן והקליט את השיר. ""הרגשתי שאני נלחם במלאך המוות"

בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים מאושפז מאז צאת השבת, מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף. מצבו של הרב מוגדר בפי הרופאים קשה עד קשה מאד אך יציב. בעוד הרופאים ממשיכים להיאבק על חייו, והעולם היהודי מתפלל לרפואתו, בני אלבז, זמר הבית של ש"ס הקליט שיר מיוחד לרפואתו של הרב בן ה-93.

"החלטתי להילחם בגזר הדין דרך השירה", אומר אלבז בשיחה עם וואלה! יהדות, "הרגשתי בכל מילה שאני נלחם במלאך המוות". במשך שנים רבות שימש אלבז כזמר הבית של המפלגה הספרדית. עוד קודם כניסתו של יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי לכלא, הופיע אלבז מעל כל במה והוציא שירים בעלי גוון פוליטי. בתקופה שבה שימש ח"כ אלי ישי כיושב ראש התנועה, נעלם אלבז מהאופק וחזר יחד עם דרעי בבחירות לכנסת ה-19.

"במשך 20 שנה אני מלווה את ש"ס ואת הרב עובדיה בכל במה ומקום. רבים מכירים את האהבה שלי למרן". אומר אלבז. את השיר החדש הקליט לאחר לילה שלם של לימוד ותפילה, "ישבתי בליל הושענא רבה ובכיתי שעות ארוכות. בשש בבוקר נכנסתי לאולפן והרגשתי שהשירה יוצאת לי ממקום אישי, שכל שורה בשיר מספרת סיפור".

בני משפחת יוסף לרב עמאר: אל תגיע לבית החולים
למרות היריבות: בכירי "הבית היהודי" התפללו לרפואת הרב עובדיה
אריה דרעי: "מי שיכול, שיתפלל על הרב עובדיה"

ארבעת בניו של הרב, ובניהם, הרב הראשי הספרדי, יצחק יוסף וחברי הכנסת של ש?ס, אריה דרעי ואריאל אטיאס שהו במהלך החג על יד מיטתו בבית החולים. בני המשפחה לנו בחדרים מיוחדים בבית החולים וקיימו תפילות על יד חדרו של הרב תוך שעקבו בדאגה אחר מצבו הרפואי. אמש, הגיעו חלק מבני המשפחה למוקדי הקפות שניות ברחבי הארץ שם ניצלו את התקבצות ההמונים ונשאו תפילה לרפואת ?פוסק הדור". בשעה מאוחרת יותר נצפו בני המשפחה עוזבים את חדרו של הרב בקומה השמינית בבית החולים כשדמעות בעיניהם.

הרב עובדיה אושפז בצאת השבת האחרונה לאחר שחלה הידרדרות חמורה במצבו. מאז יום שלישי אחר הצהריים, הרב בן ה-93, הורדם והונשם בעקבות טיפול דיאליזה שהתיש את גופו. הרב יוסף סובל מכשלים במערכת הלב, הכליות, הראות ולחץ הדם. הרופאים סבורים כי בהרדמת הרב הם יוכלו לשפר את מצבו ולהעניק לו טיפול משמעותי יותר, אך עד כה, הטיפולים רק מנעו הידרדרות נוספת ולא שיפרו את מצבו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully