וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז אושפז, הניח הרב עובדיה תפילין

2.10.2013 / 14:30

הבוקר (רביעי) הרב עובדיה, הניח תפילין כשהוא במיטת חוליו. בני משפחתו של הרב אופטימים יותר אך עדיין מבקשים להתפלל לרפואתו. פרופסור דן גילון: "שיפור משמעותי"

שיפור נוסף במצבו של הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס המאושפז בבית החולים בהדסה עין כרם בירושלים כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה עד קשה מאד. לראשונה מאז אושפז הניח הרב בן ה-93 תפילין ומקורביו מספרים כי חל שיפור נוסף בנשימה של הרב ובמצבו הרפואי בכלל.

בני ביתו של הרב יוסף סיפרו כי חל שיפור קל נוסף בנשימה של הרב, "הנשימה משתפרת באופן משמעותי, נראה שהרב צועד בדרך הנכונה לחזרה מלאה להכרה וגמילה מוחלטת מהסיוע הנשימתי". הם גם הוסיפו כי לאורך היומיים האחרונים פקח הרב את עיניו לפרקי זמן ארוכים יותר מאלו שהיו בימים האחרונים ומגמת השיפור נמשכת.

"הרב מגיב בתנועות קלות לסובבים אותו, הוא הניח הבוקר תפילין". עם זאת, בני ביתו ומקורביו מדגישים כי מבחינה רפואית מצבו של הרב עדיין "קשה עד קשה מאד" והציבור חייב להמשיך להתפלל לרפואתו.

ברחבי הארץ נמשכות התפילות לרפואתו של הרב. מלבד העצרות המתקיימות במקומות שונים ברחבי הארץ, מחר (חמישי) תתקיים עצרת מרכזית ברחבת העירייה בבני ברק שם צפויים להשתתף חלק מבניו של הרב יוסף, בראשם הרב הראשי הספרדי, יצחק יוסף ורבנים נוספים מש"ס.

בבית החולים אמרו הבוקר כי השינויים הקלים לטובה אשר דווחו על ידי צוות רופאיו של הרב נשמרו ומגמת ההתעוררות נמשכת וניכר בה שיפור לטובה. עוד הוסיפו בבית החולים: כי מצבו של הרב "מוסיף להיות יציב, אך עדין מוגדר כקשה עד קשה מאד".

טקס סודי: עריפת ראש תרנגולת לרפואת הרב עובדיה
רוצים להציל את הרב עובדיה? שיברו את האייפון שלכם

הבוקר התראיין פרופ' דן גילון, המטפל ברב עובדיה יוסף בבית החולים ברדיו קול ברמה שם סיפר על השיפור של הרב: "אתמול דיווחנו על המשך המגמה של השיפור ההדרגתי. הבוקר השיפור בהתעוררות בולט עוד יותר ואנחנו מאד שמחים. זה אומר, ואם אני כן נכנס לפרטים, כן, יש פתיחת עיניים, כן, הוא שומע אותנו יותר טוב והוא מגיב יותר טוב. זה שיפור באופן משמעותי לעומת אתמול ושלשום. זה עדיין לא משנה את ההגדרה הכללית אבל השיפור שעליו דיברנו קיים ואפילו מתחזק לכיוון הטוב. לפחות בהקשר של ההתעוררות שזה נראה לי משמעותי".

לגבי הערכה הרפואית האם נגרם נזק מוחי לרב, אמר פרופסור גילון: "אנחנו זהירים אבל זו בהחלט אפשרות שלא קרה כלום. אנחנו מאד זהירים. הכל צריך להיאמר בזהירות אבל השיפור הטוב שהיה התחזק?.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully