וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח חשף את אבר מינו מול מפגינים חרדים

3.10.2013 / 17:00

מאבטח שניסה להרחיק מפגינים חרדים באתר בנייה, שלף את איבר מינו והתקרב למפגינים שברחו מהמקום. ?עמדו שם נערים צעירים שנחשפו למראה שקשה להם להתאושש ממנו?. הנשק החדש

באדיבות המצולמים

הנשק החדש נגד המפגינים החרדים: מאבטחים באתר בנייה בבית שמש מצאו השבוע דרך מקורית לסלק את הקיצונים שמפגינים מידי יום במקום, בטענה כי העבודות שם גורמות לחילול קברי יהודים. בתיעוד וידאו בלעדי שהגיע לידי וואלה! יהדות נראה אחד המאבטחים שולף במהלך הפגנה את איבר מינו, מתקרב לעברם ובכך גורם להם להתרחק מהאזור.

סביב אתר הבנייה מתנהל מאבק ארוך. אנשי ארגון "אתרא קדישא", המזוהה עם הזרם החרדי קיצוני, טוענים כי במגרש שבו מתוכננות כאלף יחידות דיור עבור זוגות צעירים חרדים, יש קברים יהודיים עתיקים, ולכן אסור לחפור בו. מנגד, עמותת "בנין שלם" האחראית על החפירות באזור מכחישה את הטענה וזה לאחר שלטענתה השטח הוא בפיקוח של ?ארץ החיים?, ארגון מתחרה שמפקח על הבנייה שעד כה לא מצא אף קבר.

בשל הוויכוח, מידי יום מגיעים לאתר חרדים שמנסים למנוע את המשך הבנייה. כך גם באחד מימי השבוע האחרונים הגיעה קבוצה של 20 מפגינים והתפללה כאקט מחאה בפתח האתר. בתגובה, אחד המאבטחים שניסה להרחיקם, פתח את מכנסיו, שלף את איבר מינו והתקרב למפגינים שברחו מהמקום. ?זה היה מחזה מחריד?, סיפר אחד מהם, ?עמדו שם נערים צעירים בני 13 ו-14 ופשוט נחשפו למראה קשה שעד כה קשה להם להתאושש ממנו?.

בעקבות המקרה, פנו הרבנים להגיש תלונה במשטרה וההערכה כי היא תוגש ביממה הקרובה. עמותת "בנין שלם" ששוכרת את המאבטחים במתחם אמרה בתגובה: ?המקרה לא ידוע לנו, נבדוק את הפרטים ואם הוא יימצא כנכון, נטפל בו בחומרה רבה?.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully