וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין חיים ומוות: ידיעות סותרות ברשתות החברתיות החרדיות

7.10.2013 / 12:00

הרב עובדיה יוסף, נמצא במצב קריטי ובסכנת חיים מידית. ידיעות סותרות על מצבו באתרים החרדים. מוקדם יותר בוטל אירוע הכנסת ספר תורה. נשיא המדינה הגיע אל הרב

חסידיו המבולבלים של מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף שנמצא בשעות אלה במצב קריטי ומאושפז בבית החולים הדסה עין כרם מפרסמים ידיעות סותרות ברשתות החברתיות החרדיות. בפורום אתר רוטר כבר פורסמו מוקדם יותר הבוקר פרסומים על מותו של הרב, אולם אלא הוסרו מהאתר וכעת מדווחים כי הרופאים עדיין נלחמים על חייו. מחוץ לחדרו מתכנסים בשעה זו חסידיו של הרב, קרובי משפחתו, וחולים נוספים מבית החולים ונושאים תפילות לשלומו. נשיא המדינה שמעון פרס שידוע כידיד קרוב של הרב הגיע לבית החולים מוקדם יותר. ולאחר מספר דקות בחדרו של הרב, הוא שב אל ביתו.

במקביל, ביטל רב המרכזים הרפואיים של בית החולים הדסה בירושלים, משה קליין, אירוע של הכנסת ספר תורה שתוכנן להתקיים היום בבית הכנסת בבית החולים הדסה. ביטול האירוע התקבל בהסכמת המשפחה, והתורם, פרופסור – שאול אנתבי.

שרות מתלמידי הרב עובדיה, בני משפחתו, בכירי ש"ס ואף חולים נוספים מבית החולים עומדים מחוץ לחדרו בבית החולים מתפללים, אומרים תהילים ובוכים.

פרופ' דן גילון מבית החולים הדסה עדכן בשעה 11:00 כי "נרשמת הידרדרות קיצונית במצבו של הרב יוסף, הידרדרות בכיוון הרע. הוא נמצא בסכנת חיים מיידית. אנחנו מעריכים שהמצב כל כך קשה שבני המשפחה צריכים לדעת בדיוק איפה זה עומד. המצב קשה מאוד, גם מעבר לדרגת הקושי שתיארנו בבוקר".

בראיון מוקדם יותר לרדיו קול ברמה פרץ אריה דרעי בדמעות בשידור וזעק: "מי ינהיג אותנו?" וקרא לציבור להתפלל לשלומו של הרב.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully