וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בוועדת הפנים; טיבי לרגב: פירומנית חצופה

4.11.2013 / 15:53

בדיון שעסק בתפילת יהודים בהר הבית התלהטו הרוחות, לאחר שסגן שר הדתות אמר שהרבנים הראשיים החדשים יבחנו שינוי בעמדה. ח"כ זחאלקה: "אין הר הבית, יש רק מסגד אל אקצא"

צילום: באדיבות ערוץ 7, עריכה: מיכאל ברגמן

עימות סוער בוועדת הפנים של הכנסת, בדיון שעסק בתפילת יהודים בהר הבית. סגן השר לשירותי דת, ח"כ אלי בן דהן, אמר בדיון: "הרבנות הראשית לישראל קבעה באופן מסורתי, שאין לעלות להר הבית. כיוון שנכנסו רבנים ראשיים חדשים, ביקשתי להביא בפניהם את האפשרות שתוכר המציאות שיש ציבור גדול שרבניו מתיר לו לעלות להר הבית ולאפשר לו לעלות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיבי לרגב: "את מסוכנת לעצמך, לילדים שלך, ולציבור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתגובה לכך, קטע את דבריו ח"כ ג'מאל זחאלקה, שצעק לעברו: "אין הר הבית. זה משהו וירטואלי. יש רק מסגד אל אקצה". ח"כ אחמד טיבי קרא לעבר ח"כ מירי רגב, יו"ר הוועדה, "פירומנית" והזהיר כי היא עלולה לגרום לפריצת אינתיפאדה שלישית. "את מסוכנת לעצמך, לילדים שלך, ולציבור", תקף.

לאחר יציאת סגן השר, החליטו חברי הכנסת הערבים להחרים את הדיון ויצאו גם הם מהאולם. ח"כ ג'מאל זחאלקה צעק על ח"כ זבולון כלפה: "פשיסט, גזען, מתנחל". ח"כ מוחמד ברכה אמר כי "מי שיבוא לחלל את מסגד אל אקצה ימצא אותנו שם". בעקבות הנאצות וההפרעה לסדרי הדיון, ח"כ מירי רגב ביקשה להעביר לוועדת האתיקה תלונה נגד חברי הכנסת המעורבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully