וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום זה קרה: אירוע היסטורי של תשע דקות בלבד

12.11.2013 / 14:06

אירוע היסטורי שנמשך תשע דקות, התרחש היום. האירוע שנקרא "עת רצון", מתקיים פעם בחמישים שנה וזה זמן שניתן להתפלל ולבקש בקשות מיוחדות. מי שפספס שיחכה לשנת 2063

מאמינים רבים, בעיקר מהמגזר הדתי והחרדי, המתינו היום (שלישי) בציפייה לזמן ה"עת רצון" שהתקיים ב"שעה התשיעית, בחודש התשיעי ובשנה התשיעית" וליתר דיוק, בין השעות 13:44-13:53. זמן זה, שמגיע פעם בחמישים שנה, הוא סגולה לתפילות וישועות שבהן התפילות מתקבלות באופן מיוחד. בימים האחרונים בעלי קופות צדקה ניצלו את האירוע ההיסטורי כדי לגייס תרומות ובזמן הזה נערכו תפילות מאורגנות ופרטיות בכל רחבי הארץ.

בוואלה! יהדות לא מפחדים משאלות

מה שיתחולל היום הוא חד פעמי לגמרי

על פי תורת הקבלה, פעם אחת בחמישים שנה, מגיעה השנה התשיעית ובה החודש התשיעי, ובו יש יום תשיעי ושעה תשיעית "שבה כל הגלגלים בעולמות העליונים נרעשים ומתקיים "אוצרך הטוב עלינו תפתח"". אם פספסתם, תאלצו להמתין קצת, הפעם הבאה של אירוע זה תחול רק בשנת תתכ"ד (2063).

"קופת העיר", ארגון צדקה בבני ברק הפיץ בימים האחרונים מודעות הקוראות להתפלל בשעה זו ובהן נכתב כי מה שיתחולל היום "הוא חד פעמי לגמרי. השעה הזו שהולכת להגיע היא צינור השפע לכל החמישים שנה הבאות, רגעים המוכנים להצלחה, רגעים שמהם שופע טוב לכל הימים האחרים שעוד יבואו". בקופה הוסיפו כי בתשע הדקות של ט' בכסלו "יתכן והדירות של כל הילדים עומדות על הפרק. יתכן ומצב חשבון הבנק שלנו עכשיו מתגבש, בתשע דקות של ט' כסלו".

הסטת היהדות לכיוונים של סגולות זרות ומוזרות

בעוד שורה ארוכה של רבנים במגזר החרדי החסידי והליטאי, רואים בשעה הזו זמן המסוגל לישועות וקראו לציבור להתפלל, בציבור הדתי לאומי יש שסוברים אחרת. הרב אמנון בזק כתב היום בפייסבוק כי ”בשעה שמי שפועל להתייעלות שירותי הדת מכונה אצל מנהיגי הציבור החרדים 'רפורמי', ישנה התעלמות מן הרפורמה המשמעותית המתרחשת בתוך תוכי העולם החרדי – הסטת היהדות לכיוונים של סגולות זרות ומוזרות, הקובעות את גורלו של האדם, במקום להתמקד בצורך הפשוט לקיים בצורה טובה יותר תורה ומצוות".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully