וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב חרדי: מה רוצים מהנערים שאנסו? יש להם הורמונים

26.12.2013 / 0:31

הרב אבי זרקי "מוהל הסלבס" פרסם בעקבות אונס הילדה סטטוס בפייסבוק שעורר סערה: "אם הכל מותר. לגעת, לנשק, להתגפף, אז מה מצפים מנער מתבגר מלא הורמונים? שיהיה מלאך?"

הנערים המואשמים באונס הקבוצתי של הקטינה מובאים להארכת מעצר, דצמבר 2013. יותם רונן
הנערים המאושמים באונס הקבוצתי של הקטינה מובאים להארכת מעצר/יותם רונן

"מה רוצים מהנערים שאנסו את הילדה? אם הכל מותר. לגעת, לחבק, לנשק, להתגפף, אז מה אתם מצפים מנער מלא הורמונים משתוללים בגיל ההתבגרות? שיהיה מלאך? שישלוט על עצמו?"

כך פרסם אתמול הרב אבי זרקי "מוהל הסלבס" בעמוד הפייסבוק שלו שידוע כזירה פעילה בה הוא מעלה פוסטים שנויים במחלוקת שגורמים לסערה ציבורית. הרב גיבה את התנהגותם של 13 הנערים שעל פי החשד ביצעו אונס בנערה בת ה-12.

"ומה הם רואים בטלוויזיה? ובאינטרנט? כל הפרסומות מסביבנו היום נוטפות ארס ורעל רוחני. הכל סביב יופי, סגידה ליופי, סקס על כל צורותיו, מועדונים ופאבים. לכו לאלנבי ותראו במו עיניכם נערים ונערות בני עשרה יושבים בפאבים, מעשנים (הכל), משתכרים, מנסים להראות עצמם "גדולים". חבר'ה ,אין אפוטרופוס לעריות" – הבנתם? אין!!!"


בהמשך ביקר הרב זרקי את מערכת החינוך החילונית ותלה בה את התנהגותם של הנערים החשודים באונס, "אין חוכמות. מי שישן עם כלבים בלילה שלא יתפלא עם יקום עם קרציות. יש לעשות שינוי בכל מערכת החינוך בארץ וזה לא קשור בכלל לדת".

למרות שבסוף דבריו הבהיר הרב כי "צריך להעניש את הנערים האלה "בכל חומר הדין" מאחר "וגופה של נערה אינו הפקר", הוא עורר את זעמם של הגולשים שביקרו אותו ואת הכתיבה שלו אודות הפרשה הרגישה.

בעקבות כך, נאלץ הרב להבהיר הערב את עצמו וכתב בסטטוס נוסף כי כלל אינו מצדיק מקרי אונס, "אני מגנה מכל וכל את עושי המעשה הנפשע הזה. בנוסף, יש למצות את הדין במלוא חומרתו עם אותם נערים. יחד עם זאת, הוסיף הרב, "אין להתפלא על מה שקורה בארצנו. כיום ילדון בן 13 נחשב כבר לדון ז'ואן ומתרברב בפני הוריו ומכריו כמה בנות הוא כבר השכיב".

הפרשה החמורה שפורסמה לראשונה נחשבת בעיני חוקרי המשטרה במחוז המרכז בתור "אחת מפרשיות המין הקשות שהיו בשנים האחרונות". על פי החשד, הנערים הזמינו את המתלוננת לחגיגת יום ההולדת של אחד מהם, שאותה ערכו בשעות הערב בבית הספר שבו הם לומדים. בשלב מסוים, טענה הילדה, הוציאו הנערים את הטלפונים הניידים שלהם, הורו לה להתפשט, ביצעו בה מעשים מגונים ואנסו אותה בזה אחר זה באכזריות.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully