וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי ישראל נקטפו - בגלל האייפונים

26.1.2014 / 17:30

ברחוב החרדי מצאו את "האשמים" לאסונות שאירעו לאחרונה. רכב שנוסע ברחובות השכונות החרדיות משדר את "הסיבה": "אייפונים, צריך לזרוק אותם מהכיסים. מספיק ילדי ישראל נקטפים"

צילום מסך

ברחוב החרדי מצאו את "האשמים" לשרשרת האסונות שאירעו לאחרונה. רכב שעליו מותקנת מערכת הגברה, נוסע ברחובות השכונות החרדיות בירושלים ומשדר את "הסיבה" לריבוי האסונות. "אייפונים, צריך לזרוק אותם מהכיסים. מספיק ילדי ישראל נקטפים". הרב יצחק טוביה וייס, גדול אב בתי הדין של "העדה החרדית" רמז כי ריבוי המקרים הטראגיים לאחרונה הם בעקבות "אנשים שפונים לערכאות".

בימים האחרונים נרשמו מספר אסונות בירושלים ובערים נוספות ברחבי הארץ והעולם. פיצוץ בלון גז בדירה בשכונת גילה בירושלים שגבה את חייהם של שלושת בני משפחת טופאן ובנוסף, המקרה האחרון הוא של משפחת גרוס שהורעלו כתוצאה משאיפת חומר רעיל של הדברה בבתיהם".

"לשבור את העבודה הזרה", קורא הכרוז המסתובב בשכונה החרדית כשהכוונה לסמארטפונים ולמכשירים החכמים, "מספיק עם עבודה זרה. מספיק לנו הצרות. מספיק. ילדי ישראל נקטפים, רבותיי. מי יקח את האחראיות הגדולה הזו? מי יקח עליו את האחראיות?". הרב יצחק טוביה וייס, מראשי "העדה החרדית" בחר להאשים את ההליכה לערכאות בנושאים שונים בריבוי האסונות. את הדברים הוא אמר על רקע מחלוקת הקיימת בתוך הקהילות החסידיות על רקע מאבק קברים בבית שמש.

צילום הסרט: שמוליק אברהם

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully