וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט מקבל חיזוק מהרבנים: "עומדים מאחוריו"

29.1.2014 / 13:30

בעקבות איומי נתניהו שיתנצל או יפוטר, מקבל בנט חיזוק מראשי הציונות הדתית. הרב דרוקמן: "התברכנו בשר שעומד על המשמר ונלחם בגופו כדי למנוע כל מימוש של תכוניות אלה בשטח"

הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבת אור עציון, יושב ראש מרכז ישיבות בני עקיבא וחבר ההנהלה הארצית של תנועת בני עקיבא. עומר מירון
הרב חיים דרוקמן/עומר מירון

השר נפתלי בנט מקבל חיזוק מראשי הציונות הדתית. בעקבות איומי ראש הממשלה, בנימין נתניהו שיתנצל או יפוטר אומר הרב חיים דרוקמן: "התברכנו בשר מרכזי בממשלה שעומד על המשמר ונלחם בגופו כדי למנוע כל מימוש של תכוניות אלה בשטח".

לאור האיומים של ראש הממשלה נתניהו לפטר את יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, אם לא תתקבל התנצלות פומבית על התבטאויותיו. מבקש הרב חיים דרוקמן לחזקו על עמידתו האיתנה נגד כל פגיעה בארץ ישראל ובמתנחליה. "אני מחזק את ידיו של השר נפתלי בנט על עמידתו האיתנה מול כל התוכניות ההזויות שעולות על הפרק ובאות לפגוע קשות באחיזתנו בארצנו שלנו", אומר הרב דרוקמן ומוסיף כי: "התברכנו בשר מרכזי בממשלה שעומד על המשמר ונלחם בגופו כדי למנוע כל מימוש של תוכניות אלה בשטח".

הרב דרוקמן מבהיר: "אנחנו מאחוריו, כל ציבור נאמני ארץ ישראל עומדים מאחורי השר בנט במאבקו האמיתי למען שלמות הארץ ולמען עתיד עם ישראל, אל תירא ואל תחת".

נתניהו במסר חריף לבנט: "התנצל - או שתפוטר". עומר מירון
מקבל חיזוק/עומר מירון

ראש הממשלה העביר הבוקר מסר חריף לשר הכלכלה נפתלי בנט: תתנצל או שתפוטר. גורמים בלשכת נתניהו אמרו "בנט קיבל מסר – הוא צריך להתנצל באופן חד וברור, אחרת יהיה לזה מחיר. אף אחד לא ילמד את נתניהו אהבת ישראל ומהי שמירה על ביטחון ישראל". כזכור, בנט תקף את נתניהו בשל דבריו של ראש הממשלה לפיהם ניתן להשאיר ישראלים תחת ריבונות פלסטינית במסגרת הסכם שלום עתידי.

"אחרי כל הטענות של בנט, לא ברור למה הוא נדבק לכיסא הממשלה", הוסיפו הגורמים. לדבריהם, "ההתנהגות החצופה שלו והסגנון חסר האחריות שלו לא יעברו בשתיקה. ההתנהגות הזו של בנט פוגעת באינטרסים של ההתיישבות. אם לא יתנצל, הוא מסכן את הרכב הממשלה החלופית. לנתניהו יש מספיק חלופות. גם ממשלה בלי בנט תמשיך לדאוג לביטחון אזרחי ישראל בדיוק כפי שהממשלה הקודמת בראשות בנימין נתניהו עשתה זאת"

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully