וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

65 ח"כים לשר הביטחון: הדח את הקצינה שקיללה חרדים

19.2.2014 / 18:00

3 חודשים מאז פורסמה הקלטה בה נשמעת קצינה בצה"ל משתמשת במילים קשות כנגד הציבור החרדי, ח"כ ישי החתים יותר מ- 60 ח"כ, כולל חילונים רבים במטרה להדיח את הקצינה מתפקידה

אלי ישי מגיע לעין כרם לבקר את הרב עובדיה יוסף. יואב דודקביץ'
אלי ישי מגיע לעין כרם לבקר את הרב עובדיה יוסף/יואב דודקביץ'

כשלושה חודשים מאז פורסמה ההקלטה בה נשמעת קצינה בדרגת סגן אלוף משתמשת במילים קשות כנגד הציבור החרדי, ח"כ אלי ישי (ש"ס) החתים היום יותר מ- 60 חברי כנסת, כולל חילונים רבים, במטרה להדיח את הקצינה מתפקידה. בהקלטה נשמעה הקצינה נורית לאמעי, בכירה במערך הרפואה של פיקוד העורף, אומרת דברים קשים נגד המגזר החרדי. מדובר בהקלטת שיחה שקיימה עם נציג חברה למכירת כרטיסי סים לשימוש במכשירים סלולריים בחו"ל אותו שאלה: "יש לי פריחה מחרדים, אתה חרדי?", והמשיכה: "אני שונאת חרדים, ורוצה שכולם ימותו".

בעצומה ששלח ח"כ ישי לשר הביטחון ועליה חתומים הח"כים התבקש משה בוגי יעלון להדיח את הקצינה משירות הצבא. "מציאות בה קצינה אשר יצאה בצורה חריפה כל כך כנגד קבוצת אוכלוסייה, ואין זה משנה מי היא האוכלוסייה המדוברת, מקודמת בצה"ל ולא להיפך, אינה עונה בקנה אחד עם הערכים שצה"ל מייצג ושואף להנחיל לחייליו, ועלולה לשלוח מסר לא רצוי לחיילי וקציני צה"ל".

עוד נכתב: "המשך הימצאותה של הקצינה, כל שכן קידומה, בשירות צבאי מהווה כתם על המערכת הצבאית. אנו החתומים מטה קוראים לכבודו לשקול בשנית את הישארותה של הגברת לאמעי בשירות הצבאי".

על העצומה מופיעות חתימותיהם של חברי כנסת רבים, כולל חילונים רבים, ובהם שלי יחימוביץ', מיקי לוי, אברהם מיכאלי, משה גפני, מוטי יוגב, ניסים זאב, שולי מועלם, איתן כבל, איציק שמולי, ישראל אייכלר, מיקי לוי ועוד רבים אחרים.

ח"כ ישי אמר לוואלה! כי הימצאותה של הקצינה בצה"ל בעודה עונדת דרגות ולובשת את המדים, מכתימה שלא כראוי קבוצה שלמה. הקצינה לא מייצגת את צה"ל ובוודאי לא את ערכיו. אני חושב שאין לה מקום בקרב לובשי המדים ואני שמח כי מעל 60 חברי כנסת חושבים כמוני".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully