וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שמהלכת אימים על ש"ס

20.2.2014 / 11:56

בכתב הגנה שהגישה מפלגת ש"ס לתביעתה של רות קוליאן הטוענת שהמפלגה הפרה זכויות יוצרים בהפצת דיסק עם שיר שהיא כתבה, נטען: "התובעת היא זו שהילכה ועודה מהלכת אימים על הנתבעת"

סוף יום הבחירות במטה ש"ס, ינואר 2013. עומר מירון
סוף יום הבחירות במטה ש"ס, ינואר 2013/עומר מירון

בכתב הגנה שהגישה מפלגת ש"ס לתביעתה של רות קוליאן, תושבת פתח תקווה הטוענת שהמפלגה הפרה זכויות יוצרים בהפצת דיסק עם שירים על הרב עובדיה יוסף, וביניהם שיר שהיא כתבה, נכתב כי לטענתם: "התובעת היא זו שהילכה ועודה מהלכת אימים על הנתבעת".

קוליאן תבעה את המפלגה ודרשה פיצוי בסך 2,250,000 שקלים. בתביעתה טענה כי השיר "פאר הדור" שכתבה על הרב עובדיה יוסף פורסם לאחר מסע לחצים מצד ש"ס כלפיה, למרות התנגדותה לכך.

"הייתה זו התובעת שפנתה שוב ושוב וביקשה מהנתבעת לעשות שימוש בפזמון לצרכי תעמולה כתומכת בנתבעת וכחסידה של הרב עובדיה ז"ל, וזאת מבלי שהיא דורשת תמורה כלשהי", נטען בכתב ההגנה שבו אף טוענת המפלגה כי קוליאן הטרידה את היו"ר אריה דרעי ושלחה לו "מסרונים מטרידים חוזרים ונשנים בהם היא מבקשת ומפצירה כי ייעשה שימוש בפזמון לצרכי תעמולת הבחירות".

רות קוליאן. באדיבות המצולמים
רות קוליאן/באדיבות המצולמים

קוליאן הודתה כי נתנה לש"ס אישור שימוש בשיר אך מיד כשהבינה שהלחיצו אותה ללא סיבה בלי שתצליח לשקול בצורה סבירה את העניין פנתה בהודעה ובשיחת טלפון לנציג המפלגה ואסרה עליהם לפרסם את השיר שנכתב על ידה. במפלגה טוענים כי "ביטול" הרישיון כביכול בידי קוליאן בהודעת SMS הוא "אקט מגוחך, חסר תום לב - וחסר כל תוקף".

מכתב ההגנה עולה כי קוליאן מטרידה את מנוחתם של אנשי המפלגה שכותבים: "התובעת היא זו שהילכה ועודה מהלכת אימים על הנתבעת, תוך שהיא מטרידה אותה בהליכים משפטיים שונים ומשונים".

בתגובה לדברים הגישה קוליאן בימים האחרונים תשובה לכתב ההגנה ובו הכחישה הטענה כי רצתה בפרסום השיר מתוך כוונה לסייע למפלגה בבחירות לכנסת ה-19 ואמרה כי "אינה תומכת במפלגות אשר מניחות לאנשים בעלי עבר פלילי חמור לכהן בהן כנבחרי ציבור". חמור מכך, היא טוענת שש"ס "מ?ז?לה את כבודן של נשים, אינה מחשיבה את דעותיהן, ואינה נותנת להן את הזכות להביע את עצמן, את הזכות לשאוף, להתקדם, ולהצליח".

בש"ס טענו בעבר כי קוליאן הפכה לעותרת סדרתית נגדם החל במערכת הבחירות לכנסת ה-19 במהלכה הגישה עתירות חוזרות ונשנות ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית כנגדה, - המשך בשתי עתירות שהוגשו על ידה לבית המשפט העליון כנגד המפלגה, וכלה בתביעה זו.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully