וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הרב סתיו לבש פאה בלונדינית?

וואלה! יהדות

9.3.2014 / 14:31

בקליפ שהוציא הרב סתיו שהיה מועמד לתפקיד הרב הראשי והפסיד לרב דוד לאו, נראה הרב שר ומתחפש לשלל דמויות בכדי "לספר" על קהילתו ולקרב אנשים נוספים. גם לרבנים יש הומור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך)/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי אמר שלדתיים אין הומור?

הרב דוד סתיו, רבה של "שהם", חשב על דרך מקורית לגרום לאנשי הקהילה בערי להכיר ואולי להצטרף לבית הכנסת בו הוא משמש כרב.

בקליפ בו מופיע הרב בשלל דמויות: חב"דניק, ברסלבר, חרדי, סרוג, אישה (עם זקן כמובן), חילוני בבית הכנסת (חבוש כיפת בית כנסת לבנה ומבריקה), עם תרבוש טורקי על הראש, חזן עם פאה בלונדינית ועוד מספר דמויות, מנסה הרב סתיו להראות לצופים איך נראית קהילתו ואולי אפילו מהי דרכו הדתית.

השיר שמילותיו נכתבו על ידי רבקה אבינרי, "הולבשו" על הלחן של "גוליית", אחת מהקלאסיקות של להקת "כוורת". מקורב לרב סיפר לוואלה! יהדות כי זה חלק מדרכו של הרב סתיו לנסות ולקרב את אנשי קהילתו, "רואים בקליפ" אומר המקורב כי "הרב שומר כרגיל על ההלכה ואינו עובר על שום לאו". בקטע מהקליפ רואים את הרב סתיו יושב "בדייט" עם אישה, אך למי שתהה האישה איתה יוצא הרב היא אשתו. את תגובתו של הרב סתיו לא הצלחנו להשיג משום שכעת הוא נמצא בשליחות קצרה באוסטרליה.

מה דעתכם על הקליפ? אהבתם? שתפו אותנו

הרב דוד סתיו הוא רב היישוב שהם ודובר איגוד ישיבות ההסדר. הוא נולד ב-1960 בירושלים, ואת השכלתו התורנית רכש בישיבות "נתיב מאיר" ו"מרכז הרב" של הציונות הדתית. ב-1996 הקים את ארגון "צהר – חלון בין העולמות" המאגד רבנים רבים בציונות הדתית, שמטרתו לשמש גשר בין הציבור החילוני לעולם הרבנים האורתודוכסי ולשמש אלטרנטיבה ידידותית לרבנים החרדים.

פרויקט הדגל של הארגון הוא מיזם הנישואין במסגרתו נישאו עד היום מעל 40 אלף זוגות; כמו כן, הארגון יזם הדרכת כלות שהקיפה עד כה למעלה מ-7,000 כלות ותפילות משותפות ביום כיפור בהן השתתפו בשנה האחרונה מעל 50 אלף איש.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully