וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודה וגאה בירוחם: ראש המועצה לא שוכח מהיכן בא

רועי בן טולילה, ערוץ מאיר

22.4.2014 / 8:00

מיכאל ביטון גדל והתחנך בעיירת הפיתוח הדרומית, והיום מכהן בתפקיד הבכיר ביותר בירוחם. כיצד כבש את לבם של התושבים, ומה היה חלקה של משפחתו בהצלחה. ראיון מיוחד

צילום: ערוץ מאיר

ראש מועצת ירוחם מיכאל ביטון לא שוכח מהיכן הוא בא.

לפוליטיקאים רבים קל מאוד לשכוח מהיכן באו. מיכאל ביטון אינו אחד מהם. ביטון, ראש המועצה המקומית ירוחם, גדל והתחנך בעיירת הפיתוח הדרומים ובהצלחה יתרה התחבב על התושבים, שבחרו בו לכהן בתפקיד הרם. בתוכנית "בגלל הרוח" המשודרת בערוץ מאיר, רועי בן טולילה מתוודע לסיפור חייו של ביטון ולמשפחתו הענפה, ומנסה להבין איך הוא מצליח לטעת בכל אחד מהאנשים שעמם הוא נפגש את התחושה שאין כמותו בכל העולם.

מיכאל ביטון זכה בבחירות לראשות מועצת ירוחם. שי מכלוף
הפך לאהוב התושבים. מיכאל ביטון/שי מכלוף

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully