וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויכוחים בחיי הנישואים הכרחיים כדי לשמר את האהבה

הרב אהרון כהן, ערוץ מאיר

13.3.2014 / 8:00

מריבות בין בעל לאישה הם נושא נפיץ ושכיח בקרב כל בני זוג, אלא שלמרות שזוגות רבים חוששים כי הדבר מעיד על היחלשות הקשר, הרב אהרון כהן מסביר שהדבר מעיד בעיקר על אהבה

צילום: ערוץ מאיר

זוגות רבים נוטים לחשוב כי ויכוחים ומריבות בחיי הנישואים מעידים על כך שטיב הקשר נחלש, וכי עם השנים מתרופפת לה גם האהבה. אולם אין הדבר כך, והשונות בין גבר לאישה היא הסיבה למחלוקת, כשם שהיא הסיבה למשיכה ולאהבה. הרב אהרון כהן, בשיעור על זוגיות המשודר בערוץ מאיר, מסביר מדוע משברים בין בני זוג הם חובה.

אילוסטרציה. ShutterStock
זה רק אומר שאתם אוהבים/ShutterStock

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully