וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פורים: למה לא כדאי שהילד יתחפש לשודד?

הרב חגי לונדין

13.3.2014 / 8:00

פורים הוא אמנם יום שבו נהוג להתחפש, לעטות מסכות ואף להשתטות, אולם החשיבות של החג הזה עמוקה הרבה יותר. הרב חגי לונדין מסביר את רצונה האמיתי של הנשמה שמשתקף בתחפושת

צילום: ערוץ מאיר

הורים רבים בוחרים תחפושות לילדיהם על פי טרנד אופנתי, או תחנונים מצד הילדים לדמות אהובה עליו במיוחד. אלא שלמרות שבחג הפורים נצטוונו לעטות מסכה ואף להשתטות, אין משמעות הדבר שמדובר בחג רדוד - נהפוך הוא, רצונה האמיתי של הנשמה בכל ימות השנה משתקף בתחפושת, שמייצגת את מה שאנחנו לא יכולים להיות, אך הלוואי שהיינו יכולים. הרב חגי לונדין מסביר כי זו הסיבה שיש להימנע מתחפושות שליליות, כגון שודד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השקיעו מחשבה בבחירת תחפושת לילדיכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • פורים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully