וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך היין: ביקור אצל המשפחה שמנהלת יקב בן 5 דורות

ערוץ מאיר

27.3.2014 / 20:19

עבור משפחת תשבי יין הוא מסורת ודרך חיים. נעם יעקבסון ביקר ביקב של משפחת תשבי ושוחח עם האנשים שילדותם שזורה בחוויות מרתקות על חביות יין וחרישת אדמת ארץ ישראל

ספק 500

עבור יונתן תשבי, יין זה לא רק משקה משמח, אלא מסורת ודרך חיים של ממש. הוא עוד זוכר איך יצא בילדותו יצא לבציר, חרש אדמה בפרד והתחבא בתוך חביות של יין. בתוכנית "בשביל ישראל" המשודרת בערוץ מאיר, מבקר נעם יעקבסון ביקב של משפחת תשבי שעוסקת בתעשיית ייצור היין כבר חמישה דורות.

לקטע המלא - לחצו כאן

נכנס יין. ערוץ מאיר, ספק 500
ביקור בייקב תשבי/ספק 500, ערוץ מאיר

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully