וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרדי שכובש את הטלוויזיה

30.3.2014 / 18:11

מנחם טוקר שנחשב לאחד מהכוכבים הגדולים של המגזר החרדי, יתחיל להגיש תוכנית אקטואליה חדשה בערוץ 2 ?זו תוכנית שהציבור הדתי ייהנה מתכניה - והחילונים לא יברחו ממנה?

מנחם טוקר. נתן איבגי, מערכת וואלה! NEWS
מנחם טוקר/מערכת וואלה! NEWS, נתן איבגי

הוא חרדי. נחשב לאחד הכוכבים הגדולים במדיה המגזרית. חתום על תוכניות הריאלטי הראשונות של הציבור החרדי. הפך זמרים עלומי שם לכוכבי ענק ובימים אלו הוא ממשיך את המעבר הגדול שהחל לפני שנתיים אל מסך הטלוויזיה. מנחם טוקר, שפרץ את דרכו אל עולם התקשורת לפני שמונה עשרה שנה והחל לפני שנתיים להגיש תוכנית טלוויזיה יגיש בקרוב בימי שלישי של הזכיינית ?רשת? בערוץ 2 תוכנית אקטואליה יהודית חדשה.


טוקר הוא סלב במגזר החרדי. את תחילת דרכו הרדיופונית עשה בערוץ 7, ברדיו "קול חי" החרדי שם פרץ, ב"גלי ישראל" עם תוכנית יומית - וברדיו ירושלים. לפני יותר משנה טוקר חזר לשדר בתחנה החרדית ?קול חי? לאחר יותר מעשר שנים בהן שידר בתחנות אחרות בגלל שהתמודד עם ביקורת של רבנים חרדים.


היום, לאחר שנתיים שבהן שודרה מידי שישי תוכניתו ?באים לשבת? בערוץ 2, יחל טוקר להגיש בקרוב מגזין אקטואליה דתי-חרדי שתשודר מידי שלישי ב- 13:00. מבחינת טוקר מדובר בתוכנית מהפכנית שמביאה את היהדות לטלוויזיה ?ועוד בערוץ 2?, כלשונו, ?זו תוכנית שהציבור הדתי ייהנה מתכניה - והחילונים לא יברחו ממנה. גם חרדים יוכלו ליהנות ממנה?.


בתוכנית החדשה- הרצועה היהודית של "רשת" בימי שלישי - יעשה טוקר פחות או יותר את מה שעושה ברדיו: מגזין קליל עם פינות יהודיות שמדבר למכנה המשותף הרחב ביותר. ?גם חרדים רואים טלוויזיה. אני מקבל המון תגובות. על אף שהתוכנית אינה מיועדת להם, הם יראו את זה דרך האינטרנט ולדעתי הם יהיו גאים בתכנים הללו?

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully