וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיישבות חרדית ציונית? יש דבר כזה

ערוץ מאיר

1.4.2014 / 8:00

למרות שלא כולם זוכרים אבל גם החרדים הקימו את המדינה. בתוכנית "בשביל ישראל" אריק לובובסקי דור חמישי ביסוד המעלה מספר על ההתיישבות חרדית ציונית "יסוד המעלה"

יח"צ - חד פעמי

אבות אבותיו של אריק לובובסקי בחרו להתיישב ביסוד המעלה. החיים ליד אגם החולה נראו מבטיחים. אף אחד לא ידע שהאויב הגדול יהיו דווקא היתושים. חמישה בנים איבדה המשפחה למחלת המלריה, אבל המשיכה להיאחז במקום. בתוכנית 'בשביל ישראל' המשודרת בערוץ מאיר, נפגש נעם יעקבסון עם אריק לובובסקי דור חמישי ביסוד המעלה ושומע ממנו על התיישבות חרדית ציונית

קיבוץ לוחמי הגטאות. ארכיון קיבוץ לוחמי הגטאות,
קיבוץ לוחמי הגטאות/ארכיון קיבוץ לוחמי הגטאות

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully