וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיריית ת"א הושק מיזם חדש לכבוד הרבי מלובביץ'

8.4.2014 / 14:35

"עושים טוב בתל-אביב", זהו שם המיזם החדש של חב"ד בתל אביב, מיזם שנעשה לכבוד יום-הולדתו של הרבי מליובאוויטש בשיתוף עם בכירים בעיריית תל אביב

בעיריית ת"א הושק מיזם חדש לכבוד הרבי מלובביץ'. מאיר דהן,
עושים טוב בתל אביב/מאיר דהן

בכירי עיריית תל-אביב–יפו השתתפו הבוקר, בהשקת המיזם החדש לכבוד יום-הולדתו של הרבי מליובאוויטש: "עושים טוב בתל-אביב", זאת באירוע הצדעה לפעילות חב"ד בעיר שנערך באולם האירועים של לשכת ראש-העיר ת"א, יחד עם כארבעים שלוחי הרבי בתל-אביב. המיזם קורא לכל תושב בעיר לבחור לפחות מצוה אחת מתוך עשר מצוות יסודיות וחשובות, שבה הוא מקבל על עצמו להקפיד יותר.

אלו עשר מצוות שנבחרו על-ידי הרבי מליובאוויטש עצמו, וכונו "עשרת המבצעים" – 'מבצעים' שנועדו להדליק את הניצוץ בכל יהודי ולבנות לעם ישראל כולו מכנה משותף המבוסס על אהבת ישראל אמתית. בעלונים שהגיעו לידי מאות אלפי תושבי העיר, הם נקראו להקדיש את המצוה שבחרו כ'מתנה' לרבי מלובביץ' ליום הולדתו, כהכרת-הטוב על פועלו למען כל יהודי בעולם.

ראש העיר תל-אביב, מר רון חולדאי הצהיר כי גם הוא אישית יקיים ב"סדר" הקרוב את מצות "והגדת לבנך" – אחת המצוות במיזם, שהיא חינוך יהודי לילדים. מר חולדאי אמר בחיוך, כי הוא מצפה משלוחי חב"ד בעירו להגדיל את חנוכיות הענק שהם מדליקים בימי החנוכה מידי שנה בעיר, כסמל להגדלת והרחבת פעילותם.

הרבי מליובאוויטש, הרבי מלובביץ. Creative Commons
הרבי מלובביץ'/Creative Commons

בהסרת הלוט וחשיפת המיזם כובד יו"ר מועצת העיר ת"א, מר נתן וולך, שאמר כי גם לאחר עשרות שנים הוא עדיין מתרגש מפעילותם ודאגתם של אנשי חב"ד לכל יהודי בכל מקום, לפעילות זו הוסיף מר וולוך, אין אח ורע בשום ארגון בעולם כולו. במעמד נכחו בין השאר חברי מועצת העיר משה טיומקין, גל שרעבי, דן להט, יהודה המאירי, ותנ"צ חיים קרימקה ממשטרת ישראל.

יוזם הפרויקט החדש, הרב יוסף גרליצקי, שליחו הראשי של הרבי לתל-אביב, אמר באירוע כי אין לו ספק שבתוך זמן קצר ייראה שינוי אמיתי לטובה באוירה ברחובות העיר ובאופייה הכללי. "הרבי לימד תמיד כי "מעט אור דוחה הרבה חושך". כאשר רבים מתושבי העיר מתחילים עם מצוה אחת לפחות, זה משנה את העיר כולה. בקרוב, במקום לשמוע בתקשורת על החלטות ואירועים הנוגדים את האחדות ואת השבת, נשמע חדשות חיוביות של מעשים טובים ואהבת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • חב"ד
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully