וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התפללנו, אבל אלוהים אמר לא"

5.5.2014 / 8:00

"התפללנו והקב"ה שמע את תפילותינו אבל משום מה הוא אמר לא. אני לא מבין מדוע, אבל אנחנו צריכים להמשיך להתפלל ולבקש". יהודה וקסמן מספר על נפילת בנו נחשון

יח"צ – ערוץ מאיר

כמה דפיקות בדלת שינו את חייו של יהודה וקסמן. בנו נחשון שירת כלוחם ביחידת עורב בגולני. באוקטובר 1994 הוא נחטף על ידי מחבלי החמאס ונשאר בשבי במשך חמישה ימים. בזמן שכוח בפיקודו של ניר פורז ז"ל, ניסה לחלצו הוא נרצח על ידי שוביו.

בתוכנית 'בגלל הרוח' (בבימויו של נעם דמסקי) המשודרת בערוץ מאיר, משוחח דני שטג עם יהודה וקסמן על השינוי שחל בחייו בעקבות הירצחו של נחשון, על ההתמודדות עם האובדן והשכול, על הגעגועים, על אמונה ברגעים קשים, על צמיחה מתוך משבר, ועל תקווה. וקסמן מדבר על תחושתו לאחר שהתפילות הרבות להצלתו של נחשון לא נענו. "התפללנו כולנו והקדוש ברוך הוא שמע את תפילותינו אבל משום מה הוא אמר לא. אני לא מבין מדוע, אבל אנחנו צריכים להמשיך להתפלל ולבקש, כי תפילה היא צורך נפשי וכוח עצום".

לקטעים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהודה וקסמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully