וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לגרום לתלמידים לחוות את יום הזיכרון?

ערוץ מאיר

5.5.2014 / 8:00

הורדת הדגל לחצי התורן בית הספר יעבור לדום. אל מלא רחמים, יזכור, קדיש, התקווה. תם הטקס. ואולי בעצם לא תם? האם יש דרך אחרת לציין בבתי הספר את יום הזכרון לחללי צה"ל?

יח"צ – ערוץ מאיר

איך גורמים לתלמידים לחוות את היום הזה באופן יותר אישי ואנושי? בתוכנית 'דרכי חיים חינוך' המשודרת בערוץ מאיר, מספר ראש מנהל החינוך הדתי ד"ר אברהם ליפשיץ, לחגי לובר, על יוזמה חדשה שהחלה השנה במערכת החינוך הדתית לקראת יום הזיכרון. כל כיתה אימצה משפחה שכולה אחת שאיבדה את בנה בשירותו הצבאי. ה"אימוץ" כלל מפגש של התלמידים עם בני המשפחה והכרת הסיפור של הבן שנפל, וביום הזיכרון ילוו תלמידי הכיתה את המשפחה בעלייתה לבית הקברות. מטרת הפרויקט החדש היא לצרוב בזכרונם של התלמידים שיום הזיכרון הוא לא רק עמידה בטקס ממלכתי. אפשר לחוות אותו באופן אנושי יותר ומשמעותי יותר.

לקטעים נוספים כנסו

טקס יום הזיכרון לנפגעי פעולות האיבה, אפריל 201. נועם מושקוביץ
טקס יום הזיכרון לנפגעי פעולות האיבה, אפריל 201/נועם מושקוביץ

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ מאיר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully