וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אומרים הלל ביום העצמאות?

5.5.2014 / 20:00

מדינת ישראל לא מושלמת, יש הרבה בעיות. אז למה אומרים הלל ביום העצמאות? הרב חגי לונדין מזכיר שלמרות הקשיים צריכים להודות לקדוש ברוך הוא על עצם זה שיש לנו מדינה

ערוץ מאיר

יש לא לנו לא מעט בעיות עם מדינת ישראל. היא רחוקה מלהיות מושלמת. אז למה אומרים הלל ביום העצמאות? הרב חגי לונדין מזכיר שלמרות הקשיים צריכים להודות לקדוש ברוך הוא על עצם זה שיש לנו מדינה. לאחר אלפיים שנות גלות חזרנו הביתה והקמנו מדינה חזקה שהולכת ופורחת בכל התחומים. עם כל זה שהיא עדיין לא מושלמת ושיש בה הרבה חסרונות, צריכים לזכור שבמשך אלפיים שנה חלמנו כדי לחזור לכאן. יהודים בכל העולם אמרו "לשנה הבאה בירושלים הבנויה", ועכשיו כשהחלום הזה מתגשם, אי אפשר שלא להגיד להודות, ולומר על זה הלל.

לקטעים נוספים כנסו

דוד בן גוריון ערב הקמת המדינה, 13 במאי 1948. AP, AP
ערב הקמת המדינה. ראש הממשלה הראשון דוד בן גוריון/AP, AP

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully