וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירת "התקווה" מ-20 מדינות בעולם. צפו

5.5.2014 / 20:00

מתנה מקורית ומרגשת משליחי בני עקיבא ברחבי העולם. נציגים מלמעלה מ-20 מדינות, ערכו קליפ מרגש לכבוד יום העצמאות ה-66 למדינת ישראל – שירת התקווה בכל יבשת בעולם. צפו

יח"צ - חד פעמי

"התקווה" – המנון המדינה בכל העולם: צעירים וצעירות, שליחי תנועת "בני עקיבא" העולמית, אשר נמצאים בשליחות במדינות שונות ברחבי העולם שלחו מתנה מיוחדת ומרגשת לכבוד יום העצמאות ה-66 למדינת ישראל – שירת התקווה בכל יבשת בעולם.

בשבוע הכי ציוני בשנה, השבוע שבין יום השואה ליום העצמאות, החליטה הנהגת התנועה לערוך קליפ ובו יותר מ-20 שליחי התנועה ששרים את המנון המדינה במקום שליחותם. ממדינות באירופה כמו צרפת, בלגיה, אנגליה, אוסטריה, הולנד, איטליה ועד מדינות רחוקות יותר כמו קנדה, דרום אפריקה, אוסטרליה, סינגפור ועוד.

הקליפ, כך לדברי התנועה, הינו המסר החד משמעי כי לא משנה היכן יהודי נמצא בעולם, ליבו תמיד צריך להיות מכוון לישראל. הרב נעם פרל, מזכ"ל תנועת בני עקיבא העולמית הוסיף כי "התקוה רוחשת מתחת לפני השטח בארבע כנפות תבל. שליחי התנועה רק מדובבים אותה ומתרגמים אותה לעברית, בתפילה שנזכה לאחד את כל הקולות למקהלה אחת בירושלים".

הנהלת התנועה מעודדת את השליחים להעביר את המסר של ציונות ועליה לחניכי בני עקיבא בעולם. שירת המנון המדינה הינו אחד מהכלים שיזמו בתנועה לעידוד העלייה והציונות בקרב יהודי העולם. התנועה העולמית שולחת בכל שנה כ- 200 שליחים לכ-150 סניפים בעולם. השליחים שמגיעים לקהילות היהודיות באים עם מטרה עיקרית והיא עידוד העלייה וחיזוק הקשר עם ישראל והציונות.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully