וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המערה שבה התחבא רבי שמעון בר יוחאי

ערוץ מאיר

13.5.2014 / 8:00

מסע בעקבות חייו של התנא שלא פחד לדבר נגד שלטון הרומאים ונאלץ לברוח ולהסתתר מפניהם במערה בגליל

יח"צ - חד פעמי

בי"ח באייר, ל"ג בעומר, נפטר רבי שמעון בר יוחאי. במסגרת הפינה 'נוסע בזמן' המשודרת בערוץ מאיר, יוצאים יונתן ואיתן למסע בצפון הארץ בעקבות חייו של התנא שלא פחד לדבר נגד שלטון הרומאים ונאלץ לברוח ולהסתתר מפניהם במערה בגליל. יונתן ואיתן מבקרים במערה המפורסמת בה הסתתרו רבי שמעון ובנו ובמעיין שממנו שתו. משם הם ממשיכים לבית הכנסת העתיק בפקיעין, ולביקור אצל מרגלית זינאתי, שומרת הגחלת היהודית במקום.

לסדרת "בא בזמן" לחצו כאן

הילולת ל"ג בעומר בהר מירון. ג'יליס
קברו של רבי שמעון בר יוחאי/ג'יליס

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully