וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להירשם לנישואים? מהיום גם בישיבה או באוניברסיטה

2.6.2014 / 13:47

רוצים להרשם לנישואים אבל יש לכם מבחן חשוב באוניברסיטה? אל דאגה, מהיום יגיעו רשמי הנישואים פעם בחודש לקמפוסים על מנת לרשום את הסטודנטים והסטודנטיות

סטודנטים מתלהבים. ShutterStock
סטודנטים מתלהבים/ShutterStock

יו"ר המועצה הדתית בירושלים, יהושע ישי הוציא השבוע הנחיה למחלקת רישום נישואין במועצה הדתית לאפשר רישום גם באוניברסיטאות ובישיבות של הציבור הדתי לאומי. לפי הנוהל החדש, רשמי הנישואים יגיעו פעם בחודש לקמפוסים על מנת לרשום את הבחורים והסטודנטים באופן מרוכז.

המטרה, כך לפי ישי, נועדה להקל על הבחורים הצעירים העוסקים בלימודים ולחסוך מהם את הטרחה בהגעה עד למועצה הדתית לצורך הרישום. "ציבור הסטודנטים נחשב לסקטור עסוק ועמוס במטלות של לימודים ועבודה ולכן מצאנו לנכון לסייע להם ולאפשר להם שלא לעזוב את ספסל הלימודים".

בין הישיבות שכבר זכו לשירות הייחודי מטעם המועצה הדתית הן הישיבות הנחשבות בציונות הדתית, בהם, 'מרכז הרב', 'עטרת כהנים' וישיבות נוספות. "המטרה שלי היא להנגיש את השירותים הללו לאזרח הפשוט".

המהלך של ישי הוא המשך לרפורמה עליה הכריזו לאחרונה שר הדתות נפתלי בנט וסגנו אלי בן דהן. הרפורמה של השניים נועדה להקל על זוגות מתחתנים, ולאפשר להם להירשם בכל מועצה דתית שיבחרו.

בנוסף, יוזמה נוספת שהתפרסמה לאחרונה היא האפשרות להתחתן במועצה הדתית בבירה. מחלקת הנישואים פתחה אולם נישואין לזוגות המעוניינים להינשא במהירות ולחסוך את העלויות הכספיות. "יש זוגות שמעוניינים להתחתן במקום במהירות ובאינטימיות", הסבירו במועצה והוסיפו כי השירות מציע רישום נישואין, חופה, רב מקדש ואולם במחיר רצפה של 250 שקלים בלבד.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully