וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשפיעו על חייו של התינוק שלכם

ערוץ מאיר

9.6.2014 / 13:28

ההתחלה תמיד מעצבת ומכוננת את ההמשך. מה שמטביעים ברגעי הביכורים של הילד, עוד כשהוא תינוק, משפיע על חייו. הרב תמיר גרנות משוחח עם יצחק מאיר על התחלה וראשוניות

ערוץ מאיר

חג שבועות שכבר מאחורינו אמנם נקרא חג הביכורים אבל האמת היא שהוא רק מסמן את תחילת עונת הביכורים שנמשכה עד לחנוכה. מה בעצם כל כך מיוחד בביכורים? מה כל כך חשוב בדבר הראשון, מה כל כך משמעותי בהתחלה?

בתוכנית "בא בזמן" המשודרת בערוץ מאיר, משוחח יצחק מאיר עם הרב תמיר גרנות על רעיון הביכורים. הרב גרנות מסביר שהבכור, הראשון, הוא הפותח, וזה דבר משמעותי. ההתחלה תמיד מעצבת ומכוננת את ההמשך. מה שמטביעים ברגעי הביכורים של הילד, עוד כשהוא תינוק, משפיע על חייו.

אמנם תמיד אפשר לשנות אבל עדיין - דברים שנקבעו בהתחלת הדרך, כבר הוטבעו עמוק. זו גם הסיבה שכשהאדם קם בבוקר, הדבר הראשון שהוא צריך לעשות, לפני הכול, הוא לומר: "מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה רבה אמונתך". חשוב שהיום שלנו יתחיל באמירה כזו, של הכרת הטוב, כי הכול הולך אחר ההתחלה.

לעוד תכניות של "בא בזמן"


אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ מאיר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully