וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשביל מה בכלל להתפלל?

ערוץ מאיר

15.6.2014 / 11:00

עשרות אלפים מתפללים בימים האחרונים להצלת החטופים. אבל האם ריבונו של עולם צריך שנסביר לו מה עליו לעשות? האם התפילה היא בשבילו או בשבילנו? הרב חגי לונדין מסביר

יח"צ - חד פעמי

מה זו בעצם תפילה? האם ריבונו של עולם צריך שנסביר לו מה אנחנו רוצים ושנשכנע אותו לתת לנו מה שביקשנו? הרב חגי לונדין טוען שלא. בתפילה אנחנו לא משנים את ריבונו של עולם אלא את עצמנו. כשאנחנו מוציאים את מילות התפילה מהפה, מהכוח אל הפועל, אנחנו הופכים להיות אנשים טובים יותר. כשאנחנו רוצים יותר תשובה, יותר רפואה, יותר רחמים בעולם, אנחנו הופכים להיות אנשים טובים יותר, המציאות משתנה לטובה, ואז ריבונו של עולם נותן את מה שביקשנו. המחשבות שלנו בזמן התפילה צריכות להיות פחות על המילים הטכניות ויותר על איך התפילה הופכת אותנו לאנשים יותר רוחניים ויותר מוסריים. איך אנחנו הופכים להיות בני אדם טובים יותר.

לעוד תכנים של הרב לונדין

ערוץ מאיר בטלוויזיה הוקם ומופק על ידי עמותת "יהדות באהבה ובאמונה", מיסודו של מכון מאיר. הסלוגן שלנו - "יהדות באהבה", שואב את השראתו מהמשנה במסכת אבות: "הוי מתלמידיו של אהרון, אוהב שלום ורודף שלום, אוהב את הבריות ומקרבן לתורה". זוהי גם מטרתו של ערוץ מאיר - לאפשר למי שרוצה להתחבר ליהדותו, למסורת בית אבא, לקבל תוכן טלוויזיוני יהודי איכותי וערכי מתוך אהבה לו ולילדיו, ולהעמיד תכנים יהודיים עמוקים שיהיו נגישים לכל אדם.

במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully