וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתון חרדי: חטיפת הנערים בשל חוק הגיוס

18.6.2014 / 13:25

במאמר מערכת שהופיע בעיתון "יתד נאמן" נטען כי חטיפת שלושת הנערים בשבוע שעבר הוא בגלל גיוס חרדים לצבא: "בכל פעם שניסו לפגוע בלומדי תורה, משהו בשלווה המקומית התערער"

צילום: עומר מירון, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

הנערים נחטפו בגלל חוק הגיוס שפוגע בעולם התורה, כך נטען היום (רביעי) במאמר המערכת שהופיע בעיתון החרדי "יתד נאמן", שופרו של מנהיג הציבור החרדי-ליטאי, הרב אהרון לייב שטיינמן.

במאמר נכתב כי כל מה ששומר על המתגוררים בישראל, הם בחורי הישיבות שלומדים תורה ו"בכל פעם שניסו לפגוע בלומדי תורה, משהו בשלווה המקומית התערער". עוד נכתב באותו הקשר כי כשהממשלה "העבירה חוק דרקוני שנועד למעט ולהפליל את חובשי ספסלי בית המדרש, היא חשפה את הארץ לאסונות".

את אלו שביקרו את הממשלה בחטיפה בגלל העדר אופק מדיני, מגדיר המאמר "יפי נפש" שנוקטים ב"גישה מקוממת". לפי כותב המאמר, "ממשלת הזדון עושה ככל שביכולתה כדי לעקור את היהדות מחיי היהודים היושבים בציון. מלבד החוקים שכבר נחקקו, עומדים עוד שלושים חוקי עקירה נוספים על שולחן הכנסת, לחקיקה במושב הקרוב. חוקי ההרס הללו מסכנים את כל אחד ואחד מיושבי הארץ הזו, התלויה במצוות".

בהמשך מסתייג הכותב, "גם אם נסתרות דרכי שמיים ואנחנו לא יכולים לחשבן אחד ועוד אחד, אבל ללא ספק, משהו בביטחון המקומי התערער. בגלל הממשלה, ארץ ישראל הפכה להיות מקום מסוכן יותר ליושביה. כאשר הממשלה מנסה לבצע חטיפה מאורגנת של לומדי תורה, ממקום לימודם, בני מעיה של הארץ נסערים והיא מבקשת להקיא אותנו".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully