וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנערים הוחבאו במקום שקשה לחלום עליו"

20.6.2014 / 18:01

המקובל ניר בן ארצי טוען כי החטיפה תוכננה היטב ו"עבדו עם מנהרות שנחפרו במשך 3 שנים. הנשמות שלהם נשאלו אם הן מוכנות לעבור סבל והן הסכימו"

צילום: מור שאולי, דובר צה"ל עריכה: מתן חדד

בעוד גורמי הביטחון עושים מאמצים רבים להביא למציאתם של שלושת הנערים החטופים – גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואיל יפרח, המקובל הרב ניר בן ארצי טוען: "הם הוחבאו במקום שקשה לחלום עליו. לא רואים שם כלום".

בן ארצי מסר הבוקר (שישי) לחסידיו ובמהלכו התייחס לחטיפת הנערים: "זה מתוכנן היטב", הוא אמר, "אף אחד לא יכול לומר עכשיו מה יהיה עם החטופים. הקדוש ברוך הוא לא גילה זאת אף לשליחיו. יש שדברים שהקדוש ברוך הוא עושה ומחזיק רק בידיו מבלי לגלות גם לצדיקים ולשליחיו. הוא שמח עם האחדות שנהייתה בעם ישראל ורוצה לקבל את תפילות כולם".

לדברי בן ארצי, שלושת הנערים שנחטפו נבחרו לכך במיוחד, "הנשמות שלהם – מיוחדות. הן נשאלו קודם אם הן מוכנות לעבור סבל בשביל עם ישראל והן הסכימו. לא הגוף, הגוף לא ידע. הנשמה הסכימה".

הוא גם ביקש מחסידיו להמשיך להתפלל למען הנערים, "עכשיו חייבים להתפלל ולהמשיך להתאחד כל הזמן. אנא אבא שבשמים ריבונו של עולם תעזור שיצליחו לשחרר את החטופים מבלי שייפגעו ומבלי שייפגעו חיילים אשר מסכנים את עצמם מאוד עבור כך", ביקש בן ארצי והוסיף כי יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן היה שותף מלא לחטיפה, "עבדו כאן עם מנהרות שכבר נחפרו במשך 3 שנים והכל מתוכנן היטב. הם הוחבאו במקום שקשה לחלום עליו. לא רואים שם כלום. זה מתוכנן היטב. צריך נס. רבונו של עולם חפץ בתפילות ואחדות עם ישראל. להמשיך ולהתפלל ולבקש מאבא שבשמים שישחרר את כולם בלי פגע".

הרב בן ארצי, המתגורר במושב תלמים שבחבל לכיש, משמש כמנהיגה הרוחני של הקהילה המקומית וכראש מוסדות "תאיר נרי", אך נודע בעיקר כבעל כוחות על טבעיים. הרב בן ארצי התפרסם לראשונה כששימש כנהג טרקטור בגוש קטיף, ונטען כי הוא יכול לצפות היכן מונחים צינורות של מים מתחת לאדמה, ולמנוע בכך היתקלות של דחפורי הטרקטורים בהם. מאז, נוהרים אליו אלפי אנשים מכל רחבי ישראל בכדי להתברך מפיו ולקבל את עצתו. בין מקורביו גם אנשים בעלי השפעה דוגמת רעיה שטראוס, גליה אלבין ופרופסור יעקב נאמן.

הוא קיבל את עיקר החשיפה שלו בכותרות ב-2008, לאחר שבמשך למעלה משלוש שנים הוא נעלם באורח מסתורי, תוך שמקורביו ומנהליו טוענים ומעבירים מסרים בשמו. עם שובו הפנה בן ארצי אצבע מאשימה כלפי המקורבים וטען כי הם חטפו אותו וכלאו אותו בדירות שונות בטבריה תוך שהם מתעללים בו פיזית ונפשית.

בתוך כך, הורי הנערים החטופים ביקשו היום להקדים את כניסת השבת ב-10 דקות למען הילדים ובזמן הדלקת הנרות "להוסיף אור" ו"להתפלל למען הילדים שיחזרו הביתה בשלום". הם גם דיברו על הקושי שעמו הם מתמודדים ועל כך "ששבת שניה אנחנו בלי אייל, גיל-עד ונפתלי וגם בלי כל כך הרבה חיילים שנמצאים בשטח ולא יוצאים שבת"

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully