וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלךחלחךלחךלחךלחלךחל

23.6.2014 / 12:43

רב ממרכז הארץ נתפס לאחר שנחשד בביצוע עשרות מעשים מגונים בנשים. הרב נהג להציץ לחלונות ביתן של הנשים ולבצע מעשה מגונה. המשטרה עצרה אותו לאחר שזוהה ע?י 3 מתלוננות

הציץ ונתפס: רב ממרכז הארץ נהג במשך תקופה ארוכה להתגנב ולהציץ בנשים מבעד לחלונות ביתן וכשיצר עמן קשר עין, היה נוהג להפשיל את מכנסיו ולבצע מעשה מגונה. המשטרה עצרה את הרב לאחר שזוהה על ידי מתלוננות ובמסגרת הסדר טיעון, בית המשפט השלום בירושלים גזר עליו עונש של 30 יום עבודות שירות, קנס בסך 3,000 שקלים לכל מתלוננת ובנוסף חצי שנת מאסר על תנאי. לאחרונה, לאחר תהליך שיקום ארוך, חזר הרב להנהיג את קהילתו.

הרב, מוסר שיעורי תורה באחת הערים במרכז הארץ, ומתקיים מהמשכורת בכולל ומכספי אשתו העובדת. ב-2007, במהלך החודשים ספטמבר עד דצמבר, עמד הרב מול חלון ביתן של שלוש נשים שונות, וכשהבחין בקשר עין עמן – היה מבצע מולן פעילות מינית. באחד המקרים הוא ביצע את אותה עבירה של מעשה מגונה בפומבי בגן ציבורי, כשאחת הנשים עברה בגן, והדבר הביא ללכידתו.

המשטרה טענה כי הרב היה מתגנב אל חלונות ביתן של עשרות נשים שונות, וממבצע את המעשה המגונה. למרות שנחשד ב-26 מקרים, במסגרת הסדר הטיעון אליו הגיע עו"ד אייל בסרגליק, בכתב האישום המתוקן צומצמו האישומים לשלושה מקרים בלבד, בהן למשטרה היו די ראיות להרשעת הרב.

שירות המבחן לא התרשם מקיומן של נורמות סוטות או בעייתיות אצל הרב מבחינה מינית, והמליץ על צו מבחן, אשר במהלכו יקבל הרב טיפול קבוצתי, בצד ענישה מוחשית ומרתיעה, שתאפשר את המשך הטיפול ומתן פיצוי לאותן נשים.

לפי הסדר טיעון, הרב נאלץ להודות במעשים, להתנצל, ולעבור תסקיר נפשי חיובי והסכים לעבור טיפול נפשי. שופטת בית המשפט השלום בירושלים אילתה זיסקין גזרה על הרב קנס של 3,000 ¤ לכל מתלוננת וכן עונש של 30 יום עבודות שירות. כמו כן נגזרה על הרב חצי שנת מאסר על תנאי אם יבצע עבירת מין בחמש השנים הבאות. השופטת קיבלה את הסדר הטיעון לאחר שהשתכנעה בחרטתו הכנה של הנאשם על מעשיו, וכן השתכנעה כי הרב סובל מפגיעה משמעותית במשלח ידו ופרנסתו מעצם היוודעות דבר המעצר ופרסום החשדות נגדו בקהילתו.

"הנאשם הודה במעשים, ובכך חסך זמן שיפוטי יקר. האירועים בהם היה מעורב לא משקפים את אורח חייו", אמר עו"ד בסרגליק. "הנאשם מודע לצורך לתקן את מידותיו ואת יכולת השיפוט שלו, וגם התסקיר הינו חיובי, ומציין כי הוא ביצע את העבירות על רקע קשיים אישיותיים התפתחותיים, אך מגלה תובנה לחומרתן ולהשלכותיהן".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully