וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה היה סודו של הרבי?

ערוץ מאיר

30.6.2014 / 11:47

מחר, ג' בתמוז, ימלאו 20 שנה לפטירתו של הרבי מיליובאוויטש. יצחק מאיר משוחח עם ד"ר יחיאל הררי, מחבר הביוגרפיה "סודו של הרבי" ועם הרב מנחם ברוד על דמותו של הרבי וסודו

ערוץ מאיר

בתאריך ג בתמוז תשע"ד, לפני עשרים שנה, הלך לעולמו האדמו"ר השביעי בשושלת אדמו"רי חב"ד הרבי מיליובאוויטש. הרבי היה האיש שהקים את תנועת השליחים של חב"ד, שדאג לכך שיהיה בית חב"ד בכל מקום בעולם, ושפעל בכל כוחו למען הבאת המשיח.

בתוכנית "בא בזמן" המשודרת בערוץ מאיר, משוחח יצחק מאיר על דמותו של הרבי עם ד"ר יחיאל הררי, מחבר הביוגרפיה 'סודו של הרבי' ועם הרב מנחם ברוד, דובר תנועת חב"ד. הרב ברוד טוען שאישיותו המיוחדת של הרבי הפכה אותו לסוג של אב עבור יהודים רבים בעולם, גם כאלו שאינם חסידי חב"ד. "אנשים הרגישו שלרבי אכפת מהם ושהוא דואג להם באמת". ד"ר הררי מסביר שאנשים נתפסו לדמותו של הרבי מסיבות שונות ומגוונות. אחד נמשך להגות שלו, אחד לעוצמה של התורה, אחד להבנה שלו את נפש האדם ואחד למחשבה השכלית הסדורה.

לסדרת בא בזמן לחצו כאן


במסגרת וואלה! יהדות אנו מעניקים הצצה לתכנים של ערוץ מאיר בטלוויזיה. אתם מוזמנים לטעום, ליהנות, ולצפות בתוכניות המלאות של ערוץ מאיר בטלוויזיה בערוץ 96 ב-HOT וב-YES, וכן להיכנס לאתר האינטרנט של הערוץ.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully