וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביגדור קהלני: משמיים מנהלים עבורנו את המלחמה

וואלה! יהדות

3.8.2014 / 12:26

תא"ל במילואים אביגדור קהלני, הניח תפילין בבית חב"ד בת"א ואמר כי התפילין מחזקים את החיילים. "משמיים ממשיכים להקשות את ליבם של חמאס כדי שנוכל להכות בהם עד הסוף"

אביגדור קבלני מניח תפילין. באדיבות המצולמים
אביגדור קהלני מניח תפילין עם הרב יוסף גערליצקי/באדיבות המצולמים

בפגישה מיוחדת של השר לשעבר, תא"ל במילואים ויו"ר האגודה למען החייל אביגדור קהלני, עם שליח הרבי בתל אביב הרב יוסף גערליצקי, ביום חמישי, הניח קהלני תפילין והתפלל עם שליחי חב"ד בתל אביב למען חיילי צה"ל.

לאחר התפילה אמר קהלני: "אין ספק שהנחת תפילין מביאה לכל אדם תעצומות נפש גדולות, אני מרגיש את זה, וכל אחד יכול לחוש זאת. החיבור הרוחני למסורת של עם ישראל, לתפילה, לאלוקים ולהנחת תפילין מחזקים את חיילינו ונותנים להם כוח רוחני החשוב כל-כך במערכה הזאת. הנחת תפילין מעצימה את הכוח של העם היהודי, ותורמת לניצחון עם ישראל במלחמתו. אעשה מה שביכולתי כדי להעביר את המסר הזה לכל החיילים".

קהלני, בעל עיטור הגבורה ממלחמת יום הכיפורים ועיטור המופת ממלחמת ששת הימים, פנה לשלוחי חב"ד ואמר: "אתם מחזקים את רוחו של העם הזה תמיד, ובפרט בימים אלו. זהו בעצם הדבר החשוב ביותר שכל אחד צריך לעשות היום למען החיילים, לחזק את רוחם ועמידתם הנפשית. זה מה שאני עושה בימים אלו, מסתובב בשטח ומחזק את רוח החיילים".

קהלני המשיך ואמר כי "זוהי מלחמה על קיומנו כאן בארץ ישראל, וכולם רואים שמשמיים מנהלים עבורנו את המלחמה הזאת. כמו במצרים שהאלוקים הקשה את לב פרעה בשביל שיוכלו להכותו. כך גם כאן, היה לחמאס כל כך הרבה הזדמנויות לקבל הפסקת אש, ואז חלילה וחס כל המנהרות וכל התוכניות שלהם לפגוע ביהודים היו נשארות ומתחזקות. קשה לדמיין מה היה יכול לקרות חלילה. אבל משמים ממשיכים להקשות את ליבם שלא להפסיק את האש, כדי שנוכל להכות בהם עד הסוף ולסכל את כל מזימותיהם. אנחנו חייבים להמשיך להתפלל להשם שייתן לממשלה ולצה"ל את העוז לסיים את המלאכה עד הסוף ולהביא שקט ובטחון לעם".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully