וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית מדרש אלול מציין 25 שנה להיווסדו

וואלה! יהדות

10.9.2014 / 6:00

בית מדרש אלול מציין חצי יובל לפעילותו בפסטיבל פתיחת שנה שייערך ביום חמישי, הקרוב במתחם התחנה בירושלים. יפגיש בין מקימי אלול ואנשי רוח, לשיחה על התחדשות יהודית. ח"כ ד"ר רות קלדרון, ממקימות אלול, תיקח חלק באירוע הסיום של הפסטיבל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית מדרש אלול הוקם לפני 25 שנה במטרה להנגיש את היהדות ולפתוח אותה לקהלים חדשים בחברה הישראלית. פסטיבל אלול מהווה את אירוע פתיחת שנת הפעילות של בית המדרש, כאשר השנה יוצגו בו, לצד התוכניות החדשות, גם אירועים לציון חצי יובל לאלול. הפסטיבל, שייערך ביום חמישי הקרוב ( 11/9), מהשעה 14:30 במתחם התחנה בירושלים, יסכם את כלל פעילויות והישגי בית מדרש אלול בחצי היובל מאז הקמתו.

פאנל הפתיחה של הפסטיבל "דור to דור", בהנחייתה של שלומית רביצקי טור- פז, מנהלת אלול, יפגיש בין שמוליק אדלר, הרב דב ברקוביץ', אבישי וול, המשוררת חווה פנחס כהן וד"ר חנה פנחסי לשיחה על אתגרי ההתחדשות היהודית- הדור הבא.

במסגרת הפסטיבל יערכו סיורים חינמיים בירושלים בשילוב לימוד בית מדרשי. בנוסף, יערכו מעגלי לימוד בנושאים: אמנות פלסטית במדרש, כוחם של מספרי הסיפורים, שמיטה ושתיקה, סדנת מדרש חוויתי ועוד.

את האירוע יחתום מופע הסיום של הפסטיבל: "פרי אלולים", בו תישא דברים ח"כ ד"ר רות קלדרון, ממקימות אלול. האירוע ייערך בהנחייתו של ג'קי לוי, שיארח יוצרים לשיחה על היצירה באלול.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully