וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב שלא חושש לדבר על סקס ומיניות

וואלה! יהדות

18.9.2014 / 18:10

הוא רב אורתודוכסי ויועץ מיני. יש לו תוכנית טלוויזיה ורדיו. אופרה ווינפרי מעריצה אותו. הוא כתב רבי מכר בנושאי "סקס כשר" ומבחינתו, כל מה שמגביר את התשוקה בין בני זוג זה נהדר, אבל הכל. הרב שמואל בוטח, שמדבר על הנושא הרגיש בציבור החרדי, בצורה הכי בוטה שיש

הרב שמואל בוטח. ויקיפדיה, אתר רשמי
הרב שמואל/אתר רשמי, ויקיפדיה

הוא רב אורתודוכסי ויועץ מיניות של אלפי זוגות, מיליוני בני אדם עוקבים אחרי תוכניות הטלוויזיה והרדיו שלו. הוא היה חבר טוב של מייקל ג'קסון והמעריצה הגדולה שלו היא אופרה ווינפרי. הבלוג שהוא מנהל והספרים שכתב והפיץ, בהם הספר "סקס כשר" ו"ישו כשר", הפכו לרבי מכר בעולם. הכירו את הרב שמואלי (שמולי) בוטח, רב שלא חושש לדבר על סקס ומיניות, נושא רגיש בציבור החרדי והדתי, בצורה הכי בוטה שיש.

השנה הוא פרסם את ספרו האחרון שבו הוא טוען כי נישואים אינם יכולים להתבסס רק על אהבה. "סקס הוא הדבק שמשאיר את הזוגות יחד ומחזק את הזוגיות שלהם", הוא אומר בריאיון למגזין Science of Us, "אני יודע שיש סטיגמה על החרדים והדתיים שהם מאד חסומים, זה פשוט לא נכון. בקהילות שלנו, סקס זו מחויבת דתית ולפי התורה, גבר חייב להביא את אשתו לאורגזמה לפני שהוא מגיע אליה בעצמו. זה כתוב בתלמוד".

כשהוא נשאל הם יש במקורות התייחסות לנושאים ספציפיים בחיי המין, כמו למשל תנוחות מועדפות, הוא עונה: "כולן נהדרות. אתה יכול לעשות אקרובטיקה ממש כמו בקרקס. אבל שום דבר לא יכול להחליף את התנוחה המסיונרית. חייב להיות מגע מלא בין הגופים וסקס צריך להיות "עצם מעצמי, בשר מבשרי". ספר הזוהר אומר שאתה צריך לנשק, להחליף נשימות, להסתכל בעיניים. זוגות יהודים דתיים אמורים לקיים יחסים בעיניים פקוחות".

בראיון התייחס בוטח גם לכך שנשים חרדיות אינן מנפנפות במיניות שלהן. "לזוג המערבי הממוצע יש שלושה אזורי גירוי; אצל הגבר אלו איברי המין והישבן, ואצל האישה קיים אחד נוסף, החזה שלה. בחוגים יהודים חרדים יש אזורי גירוי אחרים, כמו למשל שיער האישה, המכוסה בדרך כלל. שיער הוא אחד הדברים הסקסיים שקיימים. לאשתי יש שיער יפהפה, ברוך השם. כשהיא בציבור היא חובשת פאה, אבל לא כשהיא איתי בבית. זה רק שלנו".

חתונה חרדית. Oded Balilty, AP
שיער הוא אחד הדברים הסקסיים שקיימים/AP, Oded Balilty

בוטח מוסיף כי לנשים חרדיות יש בחיי המין נכס נוסף שהוא חוסר הזמינות הקבוע, "בנישואים של יהודים חרדים, יש פרק זמן של 12 ימים בכל חודש, בהם אסור אפילו לגעת זה בזה. חמשת ימי הווסת ושבוע ימים לאחר מכן. קשה מאוד לשמור על זה, אבל זה אכן מוביל להגברת התשוקה". הוא גם טוען כי כל מה שמקרב בין הזוג הוא מותר.

"מין אוראלי זה בסדר גמור. אנאלי? בטח, למה לא? היא רוצה להתנסות בבדס"מ? מה רע בזה? אין שום דבר לא-כשר בזה. צעצועי מין זה נהדר. מה רע בצעצועים? כל מה שמגביר את התשוקה בין בני הזוג זה נהדר. תקיימו יחסים באמצע מגרש גולף אם זה מה שמרגש אתכם. כולנו מאמינים שחייב להיות חידוש כדי שיהיה סקס טוב. אבל אני לא חושב שהחידוש חייב להיות פרטנר חדש"

"אני חושב שזה החידוש של צלילה עמוקה יותר אל תוך המחשבה הארוטית של אותו בן הזוג, הבנה הולכת ומעמיקה של כל הפנטזיות שלו, או שלה. הגבר יכול לגרום לאשתו לסמוך עליו ולשתף אותו בפנטזיות המיניות שלה על גברים אחרים, פנטזיות מלאות חטא בדרך כלל, וגם מאוד מדליקות. אני מעודד אנשים לנהל רומן עם בת הזוג שלהם. אני רוצה שהגבר יפנטז על אשתו. ואם הגבר מפנטז על אשתו עם גברים אחרים כדי לקבל את הגיוון שהוא צריך, נו אז מה. אתה לא צריך להיות בנישואים נקיים, סניטריים. נישואים צריכים להיות פרועים, להיתלות כמו טרזן מהנברשת".

תרגמה מאנגלית: נעמי מיכלוביץ'

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully