וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתבנה לכם סוכה

7.10.2014 / 10:23

אתם יושבים על הספה בסלון, לידכם האישה, חמשה ילדים מקיפים אתכם מכל כיוון, וכולם בוחרים סוכה. כן, ממש סוכה. דפנות, בדים, קישוטים, הכל. וזה אפילו מגיע אליכם לפתח הדלת. איך זה יכול להיות? בשביל זה פתחו אפליקציה

מה גרם לפרופסור ההולנדי לגיאומטריה להתגייר?. מערכת וואלה!
מה גרם לפרופסור ההולנדי לגיאומטריה להתגייר?/מערכת וואלה!

כמה פעמים הבטחתם לעצמכם (ולאישה...) שמחר, באמת בונים סוכה? אחת הסיבות שגורמות לנו לדחות את תחילת בניית הסוכה, היא העובדה שצריכים להיסחב בערב חג לחוץ, לרחובות העמוסים, לנסות לפלס דרך בין דפנות וקישוטים, ולנשום מלא נצנצים שאבדו דרכם בתוך המהומות. אז אם אתם מהמדקדקים, או האברכים המוצלחים שבמוצאי יום כיפור סוכתכם ניצבת על תילה, שבו בנחת וצפו איך החיים של כל האחרים, הופכים להיות קלים יותר.

נסו לדמיין את עצמכם לא יוצאים לקנות סוכה, ובכל זאת קונים סוכה. נשמע מסובך? מסתבר שלא ממש. כי האחים, אבנר בר-נוי, 52, וצבי בוכריס, 50, בשיתוף סימה, אשתו של אבנר, מ"סוכות ירושלים", עמלים מזה 20 שנה בניסיונות לפתח עבורכם את הסוכות המהודרות ובתנאים הטובים ביותר. ומה יותר מתאים עם כל ההתפתחות הטכנולוגית, ודור שרוכש הכל דרך האינטרנט ומתקשר עם כל העולם דרך אפליקציות? סוכה באפליקציה!

אתם יושבים על הספה בסלון, לידכם האישה, חמשה ילדים מקיפים אתכם מכל כיוון, וכולם בוחרים סוכה. כן, ממש סוכה. דפנות, בדים, קישוטים, הכל. וזה אפילו מגיע אליכם לפתח הדלת. איך זה יכול להיות?

אפליקציית "עצב זאת בעצמך" נותנת הנגשה מושלמת מהבית למפעל הסוכות. על המסך מוצגים בצורה מוחשית ביותר - בתלת מימד, מגוון הבדים, הסכך והאביזרים הנלווים האפשריים - ובלחיצת כפתור ניתן לעשות הדמיה מושלמת של הפריטים שרוצים - עם חישוב מדויק של המחיר הסופי. ואם אתם ממש עצלנים, בתוספת מחיר תוכלו לקבל את המשלוח עד לפתח הדלת.

סוכות 2023 - בניית סוכה ממנהגי החג. ShutterStock
סוכות 2023 - בניית סוכה ממנהגי החג/ShutterStock

האחים בר-נוי - בוכריס, עוסקים במשך כל השנה כולה במצוות סוכה. הם אינם עוסקים בתחומים אחרים, ומשקיעים את כל זמנם ומרצם בחידושים, בנוחות, בטיב, ובהנגשת המצווה לכל עם ישראל. הם נוסעים וטסים, וחוזרים, ומציעים את כל הפתרונות כדי שכולנו נוכל לשבת בסוכה מהודרת. כשאני מנסה לרחרח אצל האנשים סביבם, אני שומעת סיפורים על אנשים במגזר הכללי שבוודאות לא תכננו לבנות סוכה, בעיקר מפאת הטורח וקוצר הזמן, ובזכות האפליקציה, לילדים שלהם הייתה סוכה.

אז מה ההמשך? לא יודעת. אני אישית מפנטזת על אפליקציה שפשוט תבנה את הסוכה ותנקה אחריה. לכו תדעו... בקצב הזה, אולי בסוף זה יקרה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully