וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית החולים שדואג שלחולים יהיו סוכות

וואלה! יהדות

7.10.2014 / 11:35

בית החולים לניאדו הוא בית החולים בו מספר הסוכות שנבנו לקראת החג הוא הגדול ביותר. מצאת ראש השנה עוסקים צוותי התחזוקה של בית החולים בבניה וקישוט של 10 סוכות - מספר שיא של סוכות בבתי חולים בישראל. הסוכות מיועדות לרווחת המטופלים, המבקרים והצוות הרפואי

בית חולים לניאדו, נתניה. שלומי גבאי
בית חולים לניאדו, נתניה/שלומי גבאי

מעבר לעבודות השוטפות של אחזקת בית החולים, מחלקת האחזקה של "לניאדו" עסוקה בימים אלו עד מעל הראש בפרויקט סוכות". בית החולים 'לניאדו' בנתניה, מקפיד לבנות, מדי שנה, מספר סוכות רב ברחבי בית החולים על מנת לאפשר למטופלים, המבקרים ואנשי הצוות לקיים את מצוות החג לישב בסוכה וליהנות מהאווירה החגיגית שהסוכות המקושטות מעניקות.

יחיאל דוד, מנהל התפעול בבית החולים לניאדו, האחראי על בניית הסוכות במתחם בית החולים מספר לוואלה! יהדות כי: "אנחנו בונים מדי שנה כעשר סוכות, בכל רחבי הקמפוס. הפרויקט הזה 'רץ' ב'לניאדו' מהשנה הראשונה להקמתו (1976) ועד היום"

דוד מספר כי הצוות שלו מיומן בהקמת הסוכות ומתחיל לבנות אותם מיד לאחר ראש השנה. "לשמחתי, אני רואה כי לסוכות שאנחנו בונים יש ביקוש, כולם משתמשים בהם: דתיים, חילוניים, מטופלים ומבקרים כאחד. ב'לניאדו' מעניקים טיפול רפואי לכל אדם באשר הוא אדם והסוכות שלנו קולטות כל מי שמבקש להשתמש בהן".

הסוכות נבנות לפי הוראותיו של רב בית החולים הרב שוורץ והן יכולות להכיל עשרות מבקרים מדי יום. בנוסף לסוכות הפזורות ברחבי בית החולים – כל מחלקה מחזיקה ברשותה סט ארבעת המינים מהודרים וכל המעונין לקיים גם את מצווה זו יכול לקבל את הסט ולברך עליו במהלך ימי החג.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully