וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערך מסיבה ליוצא בשאלה ונאלץ להתנצל

13.10.2014 / 16:16

חרדי מבית שמש אירח בסוכתו את חבריו ובין היתר הם חגגו את נישואיו של יוצא בשאלה. במקום התעוררה מהומה ולעבר החוגגים נזרקו אבנים. לבסוף המארח התנצל: "מבקש בקול סליחה"

ערך שבע ברכות לזוג שיצא בשאלה ונאלץ להתנצל: חרדי מבית שמש אירח במוצאי חג ראשון של סוכות מסיבה פרטית אצלו בסוכה ובה חגגו המשתתפים גם את שמחת השבע ברכות של זוג חרדים שיצאו בשאלה. החגיגה עוררה את זעמה של משפחתו של היוצא בשאלה וקבוצת תושבים קיימה במקום מחאה שהולידה בסופה גם התנצלות: "מבקש בקול סליחה ומחילה".

המארח, דמות מוכרת ברמת בית שמש ב' בבית שמש, ערך כמידי שנה חגיגה לחבריו ומכריו. אל החגיגה הוזמן גם חרדי שהתגרש לפני בערך שנה, הותיר אחריו משפחה ברוכת ילדים, יצא בשאלה והתחתן לפני מספר ימים. אלא שהשנה, בשל השתתפותו של הדמות היוצאת דופן בחגיגת הסוכה, למשתתפים חיכתה הפתעה לא נעימה.

לפי הדיווח ב"קול החרדי", קו חדשות טלפוני, לקיצוני השכונה לא התאימה החגיגה בסוכה החרדית. "בעיניהם זה לא מקובל", הסביר העיתונאי מני גירא-שוורץ, "הם עשו לו בלגן וערכו הפגנה מחוץ לסוכה ובמהלכה אפילו זרקו עליה אבנים כדי לפוצץ את החגיגה הזו".

לאחר שהסיפור הפך לשיחת היום בעיר והתברר למארח שהוא פגע ברגשותיהם של בני משפחתו של היוצא בשאלה ונוסף אליהם גם ברגשותיהם של תושבי השכונה, הוא פרסם התנצלות. היא נתלתה כמודעה באזור מגוריו.

"כמידי שנה בשנה במוצאי החג הראשון דסוכות זמן שמחתנו נערכת בסוכתי מסיבת חג לכל החברים והידידים שיחיו", הוא כתב, "לשמוח ולשמח בשמחת יום טוב בטוב ובנעימים כמצווה עלינו, וגם השנה אתמול בערב התקיים מסיבת חג בשילוב שמחת חתן וכלה. אך דא עקע שמאיזה שהיא סיבה יצא הדבר בחוצות העיר ומפני זה נפגעו כמה וכמה אנשים יקרים וביניהם גם מידידי".

עוד הוסיף המארח: "אז מודיע אני שבהחלט הדבר לא היה חס וחלילה להצר ולצער שום בר ישראל, או לקחת שום צד בעניין וכוונתי הייתה טהורה ואמיתית לחזק ולעודד נפש.. בעצת ידידי וחברי היקרים שיחיו אני מבקש בקול סליחה ומחילה, והאמת והשלום אהבו, ולא ישמע עוד שום שוד ושבר".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully