וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי האירוע הזה יהיה לי קשה שלא להיכנס לבית-הכנסת"

וואלה! יהדות

4.11.2014 / 21:16

תלמידי "בית הספר לאמנויות" ע"ש תד אריסון בתל אביב, הגיעו לחגוג את "מסיבת החומש" המסורתית עם דווקא עם אנשי חב"ד בבית הכנסת הגדול "גאולת ישראל – חב"ד" שליד גינת שנקין

בית הספר לאמנויות בתל אביב במסיבת החומש. מרכז חב"ד תל אביב,
בית הספר לאמנויות בתל אביב במסיבת החומש/מרכז חב"ד תל אביב

80 תלמידים מבית הספר לאומנויות בתל אביב יחד עם מאות בני משפחה, הגיעו למסיבת חומש ביום שישי האחרון במרכז חב"ד בתל אביב. בתוכנית המשולבת של מורות בית הספר יחד עם הרב יצחק ביר מנהל פעילות הנוער של מרכז חב"ד ת"א, העבירו את המרכזיות והחיוניות של תורת ישראל לכל יום ולכל שלב בחייו של יהודי. הילדים הציגו בעצמם את הקשר היהודי לתורה "הייתה הרגשה כמעט היסטורית באוויר, לפיד הנצח של עם ישראל עובר בגאוה לדור הבא", אמר אחד משליחי חב"ד.

בית הספר לאמנויות בתל אביב במסיבת החומש. מרכז חב"ד תל אביב,
תלמידי "בית הספר לאמנויות". הרב גרליציקי עם התלמידים/מרכז חב"ד תל אביב
בית הספר לאמנויות בתל אביב במסיבת החומש. מרכז חב"ד תל אביב,
"לפיד הנצח של עם ישראל עובר בגאוה לדור הבא"/מרכז חב"ד תל אביב

ציניות תל-אביבית? מי שלא ראה את ההתרגשות בה הגיעו האימהות עם עוגות שאפו בעצמן בצורת ספר תורה וציצית, לא ראה יידישע מאמע אמתית מהשטעטל מימיו. גם האבות סייעו בהקראת פסוקים מהפרשה ושירה יהודית, כשקולם רוטט עוד יותר מן הילדים עצמם.

הרב יוסף גערליצקי, שליח הרבי מלובביץ לתל-אביב, יוזם מזה שנים רבות אירועים מסוג זה. הרב הסביר לילדים ולהוריהם במה הם יכולים לתרום לחיזוק השפעת התורה והמצוות בסביבתם, בחייהם ובמשפחותיהם. בין הלקחים המעשיים שביקש הרב הייתה מצות הדלקת נרות שבת, שכפי שהדגיש – "מוטלת לא רק על האימהות אלא גם על הילדות הקטנות".

"אני נמצא כאן ליד בית הכנסת כמעט כל יום, ואף פעם לא נכנסתי", העיד בשיחה איתנו אחד ההורים, עורך-דין מהידועים בעיר, "אחרי האירוע הזה עם בתי הקטנה, יהיה לי פשוט קשה שלא להיכנס לבית-הכנסת בכל פעם שאני עובר כאן. לתורה יש טעם של עוד".

  • עוד באותו נושא:
  • חב"ד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully