וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת הרווקים שהסעירה את המגזר החרדי

7.12.2014 / 21:39

בחור ישיבה שעומד להתחתן, ארגן מסיבת רווקים בתל אביב. חבריו הגיעו להשתתף, אלא שבשיאה של החגיגה הופיע אחד מרבני הישיבה והודיע לחוגגים כי הם מסולקים מהמוסד. "שתו ורקדו עם החתן עד הבוקר"

נערים חרדים בחוף ימה של תל אביב, נובמבר 2013. AP
חרדים על חוף ימה של תל אביב. למצולמים אין קשר לכתבה/AP

סערה בעולם הישיבות החסידי במגזר החרדי: קבוצה של חרדים חגגה לאחרונה מסיבת רווקים לאחד מחבריהם שצפוי להתחתן בקרוב. המסיבה שהתקיימה בסיטי לופט ששכרו בתל-אביב, דירה הממוקמת בקומת פנטהאוז בבניין משרדים ובה ג'קוזי, סאונה, שולחן סנוקר, מערכת סאונד חזקה, קריוקי ועוד, השתבשה בשיאה לאחר שאחד מרבני הישיבה שבה לומדים חלק מהבחורים שהשתתפו בה, הופיע במפתיע והודיע להם שהם מסולקים מהמוסד.

המסיבה התקיימה לפני מספר ימים לבחור שאמור להתחתן בימים הקרובים ולפי הדיווח באתר החרדי ''בחדרי חרדים'', "חבריו מכמה ישיבות חסידיות התאספו, שתו ורקדו עם חברם החתן עד אור הבוקר". אלא שבשלב מסוים נקטעה המסיבה. אחד מרבני הישיבה שבהם לומדים חלק מהמשתתפים הגיע למקום, זיהה שמונה בחורים שלומדים בישיבה בה הוא מלמד, והודיע להם שלא יחזרו ללימודים.

עצרת המיליון נגד חוק הגיוס, חרדים בבנייני האומה ירושלים. מרץ 2014. יואב דודקביץ'
"חבריו מכמה ישיבות חסידיות התאספו, שתו ורקדו עם חברם החתן עד אור הבוקר". למצולמים אין קשר לכתבה/יואב דודקביץ'

הסיפור הפך ביממה האחרונה ללוהט במיוחד במגזר החרדי. בקבוצות הווטסאפ וברשתות החברתיות אך הופצו תמונות של חלק מהבחורים במהלך החגיגה. אחד מהחברים הבהיר כי בחגיגה "לא השתתפו בנות או אנשים חילונים. רק בחורים שהוזמנו אליה".

בחור אחר שהשתתף במסיבה אמר: "עקרונית זה כמעט הפכה להיות תופעה. בחורים חרדים שוכרים לאחרונה דירות מהסוג הזה או לחילופין ברים קטנים כדי לערוך לעצמם מסיבות ימי הולדת או מסיבות רווקים. רק לפני מספר שבועות ערכנו מסיבה דומה במקום מהסוג הזה. אנחנו לא חושבים שיש בכך בעיה, כל עוד לא משתתפים בה אנשים מבחוץ".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully