וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמא שהשתיקה את מוקי לא מתחרטת

17.12.2014 / 11:01

הויכוח שפרץ ב"כוכב הבא" על הדרת נשים, הביך מאד את יונתן בלנק שעמד מול השופטים. אמו נעמדה וקטעה בעצמה את הדיון. כעת היא מסבירה מאיפה היה לה אומץ: "ידענו מה המחיר של הריאליטי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הבן שלי הגיע כדי לשיר, במטרה לגעת באנשים ולהשפיע על העולם המבולבל שבו אנחנו חיים. מהתחלה היה לנו ברור שיעשו עניין מזה שהוא דתי", כך מגיבה היום (רביעי) שרונה בלנק, אמו של יונתן (18) שמבחן המסך שעבר בתוכנית 'הכוכב הבא' השבוע הפך לדיון סוער באולפן על הדרת נשים מהמרחב הציבורי. "מיד כשהוא נכנס לשם, היה מישהו שסינן הערה על הציצית שלו".

בלנק, תושב אפרת, השתתף בתוכנית ששודרה השבוע וכשנשאל על ידי הזמר הראל סקעת האם הוא מופיע מול בנות, הוא השיב בתמימות: "מול בנות, כן. עם בנות, לא". התשובה עוררה סערה והתפתח ויכוח סוער בין השופטים, בהם הזמר מוקי, על הדרת נשים. "זה נמשך 10 דקות, אולי יותר", מספרת שרונה, "בזמן הזה הבן שלי עמד שם והם המשיכו והמשיכו צעקו על עצמם ועל המצלמות".


שרונה מספרת כי בשלב הזה כבר הרגישה שהיא חייבת להתערב ולהתייצב לצד בנה. "ראיתי אנשים משתוללים, היה לי קשה, ניסיתי ממקומי לקטוע את הצעקות שם. הצלמים עודדו אותי כדי שאני אעלה לבמה ואגיד את מה שיש לי. בסוף עליתי וביקשתי שיפסיקו עם השטויות שלהם. הם אומנם קיבלו את הריאליטי שהם רצו, אבל אני מקווה שאנשים ידעו להוציא מהקטע הזה את האמת. יונתן עצמו הרבה יותר חזק מהמשפחה, הוא עמד שם חזק מאד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בסוף עליתי וביקשתי שיפסיקו עם השטויות שלהם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי בלנק, "כל הנושא של הדרת נשים הוא נושא לא מעניין או רלוונטי בעיניי. הסבירו לנו שאנחנו נכנסים לתוך ריאליטי, הסבירו לנו בדיוק את המשמעות של תוכנית אבל לא תיארנו לעצמנו שבכך מדובר". לשאלה האם היא חושבת שבנה נשפט בגלל שהוא דתי היא עונה בחיוב: "מיד כשהוא הגיע עם הציצית, שמעתי מישהו אומר משהו על כך, זה היה ברור שהם יעשו עניין מזה שהוא דתי. לפניו ואחריו עלו לשיר אנשים ונערים ללא כיפה או ציצית וממש לא התפתח ויכוח סביבם".

יונתך, כך לדבריה, משתתף בתוכנית כי "הוא חולם להוציא את השירים שלו ובכך לגעת באנשים ולהשפיע על העולם המבולבל שלנו. קיבלנו המון תגובות על מה שהיה ובטעות אני זו שהפכתי להיות הכוכבת, במקומו. העידוד שאני מקבלת מגיע מאנשים דתיים וחילונים כאחד וזה מעיד על האמת שהם חושבים".

אחרי מה שקרה, רצית שהוא יפסיק להשתתף בתוכנית?

"אנחנו תומכים בבן שלנו בכל מה שהוא עושה. מאמינים בחוזק שלו".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully