וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב אמנון יצחק: "דרעי הולך הביתה. נגמר"

18.12.2014 / 21:06

גדול המחזירים בתשובה תקף את התנהלות מפלגת ש"ס: "זו רק תחילת ההצגה והשם החזיר להם בדיוק את כל מה שהם עשו לי. השם יבקש את הנרדף". על פרישת ישי: "חטף את מרן והלך למזרחי"

הרב אמנון יצחק בחתונת בנו של שלמה בניזרי, נובמבר 2010. עומר מירון
הרב אמנון יצחק בחתונת בנו של שלמה בניזרי, נובמבר 2010/עומר מירון

הרב אמנון יצחק, מגדולי המחזירים בתשובה, שהתמודד בבחירות האחרונות לכנסת בראש מפלגת "כח להשפיע" – אמר לאחרונה לתלמידיו כי אין בכוונתו להתמודד שוב במערכת הבחירות הקרובה, אך בהרצאות שמסר בתקופה האחרונה הוא תקף באופן חסר תקדים את ש"ס.

"הוא (אריה דרעי-י"א) אמר שאם תהיה קואליציה שלא תסכים שיהיה מע"מ אפס על מוצרי יסוד, ואם לא יעלו את המשכורת ל-5,000 שקל, ש"ס לא נכנסת. זה ש"ס? אני חשבתי שהוא יגיד שאם לא יפטרו את בני הישיבות מהצבא, אם לא יחזירו את הקצבאות. אין בש"ס עניינים רוחניים".

הוא גם תקף את דרעי על כך שפנה לעיתונאי צבי יחזקאלי מערוץ 10 שישתלב ברשימה של ש"ס לכנסת הבאה: "ואת מי הוא רוצה לקחת אליו? את צבי יחזקאלי מהטמבלוויזיה. מערבבים, ש"ס תהיה עם כל מיני פרצופים. בשביל מה? כדי להחזיק את אריה שיהיה לו עוד מעמד. אחרת, הוא הולך מהפוליטיקה הביתה. בעסקים הוא לא הצליח, עכשיו גם בפוליטיקה. אז נגמר. ש"ס זה סידור עבודה או מפלגה קדושה שהקים מרן?".

ערב לכבוד 11 חודשים לפטירת הרב עובדיה יוסף בבנייני האומה בירושלים. נועם מושקוביץ
"בעסקים הוא לא הצליח, עכשיו גם בפוליטיקה". אריה דרעי/נועם מושקוביץ

יצחק שהסכסוך שלו עם ש"ס עלה שלב כשרץ נגד המפלגה בבחירות האחרונות, תקף גם את ח"כ ישי על החלטתו להקים את מפלגת 'העם איתנו'. "נאמן ביתו של הרב עובדיה ששירת בקודש 13 שנה, חטף את מרן מש"ס והלך למזרחי", אמר הרב בשיעור, "הקים מפלגה עם המתנחלים. רגע מותר לעשות את זה? אתה אמרת שאנחנו שומעים רק למועצת החכמים. ומה איתה? שאלת אותם אם אתה יכול לפתוח מפלגה? אתה לא זוכר שמרן אמר שאריה ימלוך?".

עוד באותו נושא

הרב אמנון יצחק: אסור לאישה לנהוג ברכב

לכתבה המלאה

למחזיר בתשובה הייתה מסקנה ברורה: "השם החזיר להם בדיוק את כל מה שהם עשו לי. זו רק תחילת ההצגה. עכשיו שיריבו ביניהם ונראה עד איפה פרשת השקרים תתרחב. למרות שהותקפתי, לא שלפתי את החומרים, ויש לי יותר ממה שטוען אלי ישי, כי יש לי גם עליו. יכולתי לחשוף מבית הרב דברים, על המשפחה ועל כל מי שהיה שם. בהקלטות. הקדוש ברוך יבקש את הנרדף".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully