וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתחזקים מזה שאלוקים מכה ביד אחת ומלטף ביד אחרת"

5.1.2015 / 17:48

בבית החולים "שערי צדק" בירושלים אמרו שימי ומיכל גרוס, שאיבדו את שתי ילדותיהם באסון ההרעלה בירושלים, כי לידת בנם הבוקר היא "לא פיצוי על מה שהיה, אבל זה בהחלט נותן כוח להמשיך הלאה"

צילום: גדעון צנטנר, יוסי ציפקיס, עריכה: ניב פוקס

"קשה לתאר את השמחה והאושר שאנחנו מגיעים לאותו מקום שבו איבדנו לפני כמעט שנה בדיוק את שתי הבנות אביגיל ויעל והפעם אנחנו מגיעים בגלל סיבות משמחות", כך אמרו היום (שני) שימי ומיכל גרוס, הוריהם של שתי הילדות שמתו משאיפת חומר הדברה שנותר בדירתם, והבוקר נולד להם בן.

בבית החולים "שערי צדק" בירושלים, בו ילדה מיכל את בנה ובמקום שבו אושפזו ארבעת ילדיהם אחרי האסון בביתם, אמר האב שימי כי זו "שמחה שאי אפשר לתאר במילים". מצד שני, הוסיף, "עולות מחשבות שמציפות אותנו על מה שחווינו באותו מקום. אולי אפשר לומר שזו חוויה מתקנת".

"אנחנו לא שוכחים אותן. כל רגע, כל דקה כל יום הן נמצאות איתנו בבית. זה לא פיצוי על מה שהיה. אבל זה בהחלט נותן לנו כוח להמשיך ולהתקדם הלאה. החיבוק הגדול שאנחנו ממשיכים לראות ולקבל מהציבור זו שמחה גדולה. זה נותן לנו המון כוח".

אשתו מיכל שפגשה גם בצוות הרפואי שטיפל בילדיה לפני כמעט שנה אמרה: "זה נותן לנו המון כוח, זה הדבר הכי משמח שיכול להיות. אנחנו מרגישים ומתחזקים מזה שהקדוש ברוך הוא ביד אחת מכה בנו וביד אחרת מלטף אותנו". כשנשאלה איך ילדיה הגיבו ללידה, השיבה: "הם מאושרים, שמחים".

אביגיל ויעל גרוס. באדיבות המשפחה
האחיות יעל ואביגיל גרוס/באדיבות המשפחה

ד"ר שרית שחרור, מנהלת היחידה לטיפול נמרץ ילדים בשערי צדק, טיפלה בארבעת ילדי המשפחה מיד לאחר האסון. הבוקר, עם לידתו של התינוק, היא הגיעה לחבק את המשפחה. "מבחינתנו זו סגירת מעגל וכל מי שטיפל והיה מעורב בהחייאה של ארבעת הילדים, מרגיש כך. זה אירוע מאד משמח ומרגש וגם מזכיר את האירוע הקשה והמאתגר. דווקא בחושך צריך להראות את האור. גם בזמן ההחייאה, כשניגשתי אליהם לומר להם שהילדות לא שרדו, הרגשתי שאני חייבת לסחוב אותם איתי קדימה ולראות את ההמשך".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully