וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למצוא אהבה באמונה שלמה

הדר גת

3.2.2015 / 10:00

יותר ויותר דתיים מעדיפים לחפש אהבה דרך אתרי היכרויות ולאו דווקא באמצעות שידוכים. כל מה שחשוב לדעת כשמחפשים זיווג באינטרנט

חתן וכלה. ShutterStock
אולי הזיווג שלכם מחכה באינטרנט? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

"מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה, ונהרות לא ישטפוה" כתוב בשיר השירים, וללא ספק רובנו אם לא כולנו מחפשים את אותה האהבה הגדולה הזאת. אבל החיפוש אחרי האהבה והזוגיות הוא לא פשוט, בלשון המעטה. אם בעבר היה נדמה שכל העסק הזה הוא הרבה יותר קל, הרי שהיום, כשיש יותר דגש על ערכים כמו מימוש עצמי ואינדיבידואל, החיפוש הזה, לרוב מתארך. על כן, זה לא מפתיע שגיל הנישואים עולה הן בציבור החילוני והן בציבור הדתי (למרות שכמובן עדיין יש פער).

בעידן של ימינו, גם במגזר הדתי, יותר ויותר רווקים ורווקות רוצים לקחת את המושכות לידיהם, לברור ולבחור בעצמם, למצוא בני זוג שבאמת מתאימים להם ופחות להישען על שידוכים חיצוניים. אבל מי תופס את מקומן הנצחי של השדכניות? בדרך כלל, אלו הם אתרי ההיכרויות השונים שמציעים היכרויות בין אנשים בעלי עולם ערכים דומה, על מנת שיוכלו למצוא בני זוג מתאימים עבורם וליצור את הזוגיות שבה הם חפצים.

מדוע אתרי היכרויות?

עבור אנשים שלא התנסו בהם, אתרי הכרויות עלולים לעורר מעט חששות. אך למעשה, מדובר באחת משיטות ההכרויות היותר מועילות ובטוחות שיש. מדובר בשיטה שמציעה הרבה יתרונות למחפשי הזוגיות, ועל כן, היא הפכה להיות מאוד אטרקטיבית ונפוצה בקרב דתיים בשנים האחרונות.

מציאת שותפים לחיים: אחד מהיתרונות המרכזיים באתרים מסוג זה, זאת העובדה כי כולם באתר חולקים את אותו הרצון ואותה השאיפה- למצוא שותף לחיים ולהקים איתו בית בישראל. בעצם, רוב האוכלוסיה שמגיעה לשם היא בדיוק באותו השלב כמוכם וזה כבר יכול לחסוך לכם הרבה כאב ראש.

אופן הסינון: אתרי היכרויות בדרך כלל מציעים אפשרויות סינון רבות ומגוונות על מנת שתגיעו באמת למי שמתאים עבורכם. כלומר, ברגע שאתם פותחים פרופיל אישי תוכלו לציין את כל הפרטים שחשובים לכם באורח החיים הדתי או בכלל, כמו גם לבחון את הפרופיל של הצד השני באותו האופן. למשל, באתרים מסויימים ישנן אף אפשרויות לסנן על פי מידת קיום המצוות, סוג הכיפה וכן הלאה.

כלה עם מחשב. ShutterStock
כולם באתר רוצים להקים בית בישראל. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

נוחות: קשה להתעלם מכך שהיכרויות דרך המחשב הן מאוד נוחות. אפשר להיכנס לאתרים כל הזמן, אם זה בבית, בהפסקות בעבודה וכו'. בנוסף, ישנם גם אתרים עם אפליקציות תואמות לסמארטפונים, כך שבעצם תוכלו להכיר בכל מקום וזמן.

עצמאות: כיום, כשזה מאוד ברור שבחירת שותף לחיים ולהקמת משפחה היא עניין מורכב ולכל אחד יש את ההעדפות וההתאמות שלו, יותר ויותר אנשים מעדיפים להסתמך רק על עצמם ולהשאיר להם את זכות הבחירה. לכן, היכרויות מסוג זה מעניקות עצמאות וחופש בחירה, ומאפשרות הימנעות מאותם שידוכים לא מתאימים.

היצע גדול: האהבה שאנחנו מחפשים לא תמיד נמצאת בבניין השכן, גם לא ברחוב שבו אנחנו גרים ולפעמים גם לא באותה העיר שלנו, ובדיוק בגלל זה, אתרי הכרויות הם אידאליים. הם מאפשרים לכם להכיר אנשים שאולי לא היה יוצא לכם להכיר במסגרת הקהילה והאיזור הגיאוגרפי הספציפי שבו אתם נמצאים.

אילוסטרציה. ShutterStock
תוכלו להימנע משידוכים לא מתאימים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

איך זה עובד?

אם גם אתם מעוניינים להירשם לאתר היכרויות, ראשית חשוב להדגיש שיש לבחור באתרים אמינים שמיועדים למגזר הדתי, או באתרים גדולים שמציעים גם הכרויות לדתיים בלבד כדוגמת אתר JDate, שהינו אתר מאובטח ומקצועי שמציע גם היכרויות בתוך הקהילה הדתית ומחזיק במאגר גדול של אנשים איכותיים ורציניים. אם אתם מתלבטים או לא יודעים במה לבחור, תשאלו חברים או מכרים מהסביבה הקרובה, יש היום כל כל הרבה אנשים שהתנסו באתרים כך שבטוח תמצאו מישהו שיוכל להמליץ.

ברגע שתחליטו להירשם לאתר, תתבקשו למלא את הפרופיל שלכם. זהו הכרטיס האישי שמשתמשים אחרים באתר יוכלו לראות ועל פיו להחליט אם לפנות אליכם או לא. אל תתביישו לציין את הדברים שחשובים לכם- פרופיל מקיף ואמין עד כמה שניתן יסייע לכם למצוא אנשים שבאמת מתאימים לכם. כמו כן, מאוד מומלץ לשים לפחות תמונה אחת עדכנית בגלל שזה מגדיל באופן משמעותי את כמות הפניות, ומהרגע שיש לכם פרופיל אישי אתם יכולים להתחיל לעבוד. תשלחו הודעות לאנשים שנראים לכם רלוונטיים ואל תחכו רק שיפנו אליכם, וכשאתם מרגישים מספיק בנוח עם מישהו, אתם יכולים להחליף טלפונים ולקבוע פגישה. שיהיה בהצלחה.

גבר גולש באינטרנט. ShutterStock
אל תחכו שרק יפנו אליכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully