וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמיני הרב פינטו: "הטלטלה במשטרה בגלל הפגיעה בו"

27.1.2015 / 12:11

על רקע הפרשות המביכות בצמרת המשטרה, חסידי הרב יאשיהו פינטו, המואשם במתן והצעת שוחד, אומרים כי על משטרת ישראל לבקש סליחה ומחילה מהרב ומשפחתו אחרת היא "תמשיך לקבל מהלומות קשות"

הרב פינטו לחסידיו: "עשו לנו את כל הרע שבעולם". שי מכלוף
הרב פינטו וחסידיו/שי מכלוף

על רקע הפרשות המביכות שנחשפו לאחרונה בצמרת המשטרה, בהן החשד נגד סגן המפכ"ל ניצב ניסים מור החשוד בהטרדה מינית ובמעשים מגונים בפקודותיו, טוענים מאמיני הרב פינטו כי על המשטרה לבקש ממנו סליחה ומחילה אחרת, היא "תמשיך לקבל מהלומות קשות", כלשונם. במכתב פתוח ששיגרו למפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו כתבו החסידים: "יש הקפדה משמיים שהמשטרה ציערה ורדפה את הצדיק".

חסידיו של פינטו המואשם במתן והצעת שוחד של מאות אלפי שקלים לתת ניצב אפרים ברכה, פרסמו אמש את המכתב ברשתות החברתיות. כך למשל, כתבו דייויד לימן ובן ציון עטיה, שניים מאנשי מחאת 'צדק תרדוף': "כל אשר מתחרש במשטרת ישראל, נגרם בגלל סיבה אחת ויחידה. יש הקפדה משמיים על המשטרה שציערה ורדפה צדיק, מנהיג קדוש בישראל האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו ואת הרבנית. אנחנו ממליצים למפכ"ל המשטרה דנינו לרוץ לבקש מחילה וסליחה מכבוד בנם של קדושים וטהורים".

תנ"צ אפרים ברכה בבית משפט העליון, אוקטובר 2014. נועם מושקוביץ
מואשם במתן והצעת שוחד במאות אלפי שקלים. תת ניצב אפרים ברכה/נועם מושקוביץ

בהמשך הוסיפו: "המשטרה תמשיך לקבל מהלומות קשות כל עוד לא תבקשו מחילה וסליחה. לא פלא מיום שפגעתם בכבוד האדמו"ר פינטו ומשפחתו, מקבלת משטרה ישראל מהלומות קשות שכלל לא מתאימות לערכים של משטרה במדינה מתוקנת. דנינו, הם כתבו, "שתי מילים יכולות להוציא את משטרת ישראל מהבור שאליו נפלה: מחילה וסליחה".

"מי שפוגע בצדיקים - משלם מחיר כבד"

חסידים נוספים של פינטו שמאמינים בחפותו אמרו כי הם מסכימים עם הדברים: "קל מאד לצבוע את הדברים בגוון ציני", אמר אסי תמיר מאשקלון, "אבל מהרגע שנטפלו לרב ומשפחתו, השחיתויות והפרשות המביכות לא מרפות מצמרת המשטרה. העובדות מראות שבשנה אחת שישה ניצבים הלכו הביתה וזה קרה בדיוק כשהחל מחול השדים נגד הרב".

פיני פינטו מאשדוד אמר: "מי שפוגע בכבודם של צדיקים, משלם מחיר כבד. אנחנו רוצים לסלוח למשטרה אבל אנחנו קטנים. לבזות תלמיד חכם כמו הרב יאשיהו, זה דבר קשה מאד והנה המחיר שהם משלמים".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully