וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נס ענק": בת 65 מבני ברק, ילדה את בנה הראשון

18.5.2015 / 12:55

לאחר 46 שנות נישואין, נולד לחיה ושמואל בנם הבכור. בחסידות אליה הם משתייכים, ייחסו את לידתו לברכתו של האדמו"ר, לפיה יהיה להם ילד. "הם לא יודעים איך לעכל את השמחה הגדולה"

ברית מילה. AP
ברית מילה/AP

גיל ההורות שובר שיאים חדשים: חיה שחר, תושבת בני ברק בת 65 הפכה הבוקר (שני) לאם המבוגרת ביותר בישראל, לאחר שילדה את בנה הראשון בבית החולים "מאיר" בכפר סבא. האישה הרתה בפעם הראשונה לאחר 46 שנות נישואין במה שהגדירו במשפחה "נס ענק". מקורב למשפחה סיפר כי "התינוק בריא ושלם".

במשך שנים כשלו ניסיונותיה של שחר להרות. באורח נדיר, לפני מספר חודשים היא נכנסה להריון. "זו הפעם הראשונה שמאחלים להם מזל טוב", סיפר ידיד המשפחה, "הם עדיין לא יודעים איך לעכל את השמחה הגדולה הזו".

בחסידות נדבורנה אליה משתייך הזוג, ייחסו את הלידה המפתיעה לברכתו של האדמו"ר שנפטר לפני שלוש שנים, לפיה, יהיה להם ילד. שמואל שחר, בן ה-67, בעלה של חיה והאב המאושר, אישר לוואלה! יהדות את הפרטים.

האדמו"ר מנדבורנה. בחדרי חרדים
האדמו"ר מנדבורנה שהלך לעולמו לפני שלוש שנים/בחדרי חרדים

בכלי תקשורת חרדים הפכה הידיעה על הולדת הבן הבכור של משפחת שחר לכותרות ראשיות. באתר "בחדרי חרדים" דיווחו על "מופת בחסידות נדבורנה" והוסיפו כי חגיגת "השלום זכר" (מסיבה לרגל הולדת הבן שנערכת בליל שבת שאחרי הלידה; י.א), תיערך "על שולחנו" של האדמו"ר הנוכחי בחסידות בבני ברק.

בשנה שעברה, ילדה אישה בת 61 מירושלים את בנה הבכור בבית החולים "שערי צדק" בירושלים. האם הרתה עם תאומים של בן ובת, אך הבת נפטרה לפני ניתוח הלידה. במשפחתה סיפרו אז כי קיבלו את ברכתו של הרב עובדיה יוסף המנוח. "מתפללים שכמו שהקדוש ברוך הוא נתן לנו אותו, כך ישמור לנו עליו", סיפרה הסבתא.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ברק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully