וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ברשת: מדוע לבשה השוטרת חצאית בחתונת נכד האדמו"ר?

27.5.2015 / 1:38

תמונה של שוטרת שצולמה בחצאית במהלך חתונת נכד האדמו"ר מגור בירושלים עוררה סערה ברשת, ורבים טענו כי היא אולצה להתלבש כך בשל האירוע. עם זאת, בירור קצר העלה כי מדובר בשוטרת דתייה אשר נוהגת ללבוש חצאית באופן קבוע

תמונה שהסעירה את הרשת ובה נראית שוטרת בחצאית בסמוך לחתונת נכד האדמו"ר מגור. מתוך פייסבוק,
התמונה שעוררה סערה ברשת/מתוך פייסבוק

מהומה על לא מאומה: שוטרת לבושה בחצאית צולמה אתמול (שלישי) אחר הצהריים בסמוך לרחובות בר אילן וירמיהו שבירושלים, שם התקיימה חתונה של נכד האדמו"ר מגור. גולשים מיהרו לפרסם את התמונה ברשתות החברתיות, וחלקם טענו כי השוטרת אולצה בשל האירוע ללבוש את החצאית הארוכה. עם זאת, מבירור קצר עולה כי המהומה נוצרה ללא כל סיבה - מדובר בשוטרת תנועה דתייה שזהו אופן לבושה הקבוע.

בחתונת נכדו של האדמו"ר מגור השתתפו אלפי חסידים. החופה התקיימה אחר הצהריים ברחבת הסמינר החרדי הממוקם ברחוב מנחת יצחק בבירה והסעודה התקיימה לאחר מכן בהיכל בית המדרש הגדול של החסידות ברחוב ירמיהו. במהלך האירוע עצמו חלה הפרדה מוחלטת בין גברים לנשים, ולראשונה הנשים, אשר שהו בקומה נפרדת, יכלו לצפות בחתונה בשידור במעגל סגור. השידור, כך הדגישו בחסידות, הועבר ללא שימוש בטכנולוגיה לוויינית או אינטרנטית, אלא באמצעות חיבור כבלים פשוט, כך שלא חלה עבירה על האיסור להשתמש באינטרנט.

עוד בוואלה חדשות:
מקורות בעזה: "הירי - תוצאה של מאבק פנימי בג'יהאד האיסלאמי"
לקראת השרב הגדול: 42 מעלות בתל אביב, 600 כבאים בכוננות
מדינות האזור נחושות לחסל את דאעש - אך האם זה יספיק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully