וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון כבר לא לבד: הכירו את השיקיות הכי צנועות שיש

דנה בצלאל בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

11.12.2019 / 17:55

הן יפות ומצליחות, מסתובבות במקומות הנכונים ועם המעצבים הטובים בעולם - קבלו את מצעד הסלבריטאיות שהחליטו שצנוע זה השיקי החדש ונתפסו באאוטפיט כמו שרק בהוליווד (ובבני ברק) יודעים

קייט מידלטון. GettyImages
הזוג המלכותי/GettyImages

קייט מידלטון

ראשונה היא המלכה הבלתי מעורערת, או שמא יש לכנותה ה'דוכסית', קייט-קתרין מידלטון. בגזרה דקיקה ומראה מוקפד קייט לא מפסיקה להמם אותנו עם שמלות פשוטות אבל מנצחות. השיק הלונדוני מעולם לא היה נחשק כל כך.
כיף לראות שגם לאחר שפורסם כי העוזרת האישית הצמודה שלה בחרה לעזוב באופן מפתיע, היא ממשיכה להיראות אצילית מתמיד.

מייגן מרקל

אי אפשר לדבר על קייט בלי להזכיר מיד אחריה את מייגן מרקל, גיסתה השנויה במחלוקת ואשתו של הנסיך הארי. אמנם מייגן בוחרת במראה פחות סולידי אך עדיין מהפנטת בכל לוק שתבחר.
בחודשים האחרונים מייגן נצפתה ממחזרת שמלות שכבר לבשה בעבר אבל היי, אם לדוכסית מותר למה לנו לא? וואלה! גאה להשיק רשמית את הטרנד האקולוגי: מהיום אל תתנצלי, תגידי שזה איכותי לסביבה (אה וגם הצעקה האחרונה אצל הנסיכות בבריטניה.)
כמובן שהשימוש החוזר לא מפריע למייגן להיראות נוצצת ורעננה. מישהו יכול לגלות לנו את סודות הניקוי היבש שלה?

מייגן מרקל. GettyImages
הגיסה המרדנית מהפנטת בחציל/GettyImages

ניקול קידמן

לאחר שזכתה בפרס האמי על תפקידה בסדרה 'שקרים קטנים גדולים' וכבשה שוב את המסך השנה בחמישה (!) סרטים חדשים, ניקול קידמן כובשת לנו גם את הלב בלוק הורס ומאופק שמתאים לכל אירוע. טוב, חוץ ממסיבת בריכה.

השחקנית האוסטרלית מזכירה לכולם שגם בגיל 52 היא עדיין חיה ובועטת, ונצפתה בחודש האחרון גם בטקס ה CMA Awards (טקס פרסי איגוד מוזיקת הקאנטרי) עם אאוטפיט לא יומיומי בהחלט איתו שמרה על שיק וגם על קווי הצניעות.

ניקול קידמן בהקרנה המיוחדת של הסרט Stoker, לונדון, פברואר 2013. Gareth Cattermole, GettyImages
ברוכים הבאים לשעשועון: האם זאת ניקול?/GettyImages, Gareth Cattermole

בלייק לייבלי ולייטון מיסטר (סרינה ובלייר)

צופי "אחת שיודעת" נחלקים לשניים: אלו שמעריצים את בלייר המתוחכמת אך טובת הלב (לייטון מיסטר), ואלו שרוצים לראות על המסך רק את יריבתה הערמומית סרינה הלא היא בלייק לייבלי שילדה לא מזמן את בנה השלישי (מזל טוב!). אמנם הקאסט כולו נוטף סטייל אבל שתי השחקניות מהאפר איסט סייד חורכות את המסך גם מחוץ להופעותיהן על המסך. על רקע השמועות לסדרת המשך, אלו שתי השיקיות שאסור לכם לפספס:

בלייק לייבלי

לרוב מעדיפה לייבלי דווקא את הלוק הפרובוקטיבי ותתקשו למצוא אותה במראה צנוע, אבל כשכן נצליח לתפוס אותה מכסה טפחיים ביום סגריר - זה יהיה בצורה מיוחדת, אצילית ושונה כהרגלה.

בלייק לייבלי דנה. GettyImages
השאירה את הפרובוקציה בבית/GettyImages

לייטון מיסטר

את לייטון מיסטר קל יותר לתפוס בלוק של "קפצתי רגע לסניף של בני עקיבא", ויש לה מגוון שמלות שאפשר לאמץ בחום וללא חשש. אם בסדרה דמותה של לייטון הייתה ידועה כחובבת שילובי צבעים, במציאות אפשר לראות אותה בוחרת דווקא בקו אחיד יותר תוך שהיא מצליחה כמובן להרשים בכל שמלה שתלבש.

אגב, אם אהבתם את הכובעים השונים שבלייר חבשה לראשה, תגלו שקשה למצוא אותה משלבת מהם ביום-יום. חבל בלייר! תזרקי עלייך קצת צבע, אנחנו מתחננים.

לייסטון דנה. GettyImages
ילדה טובה הוליווד, מתי תפתיעי?/GettyImages

ג'ניפר לופז

גם הזמרת הנערצת ג'יי לו לא חוסכת בלוקים מופרעים ומוגזמים. לאחר שחגגה 50 בארצנו הקדושה ואף עשתה לארצנו הקטנטונת יח"צ לא רע עם תמונות שלה מחוף הים בתל אביב, ג'ניפר חורטת JLo על לוק שנראה טוב רק עליה. זה הזמן אולי להציע ללייטון לקחת ממנה שיעור בנושא "איך מקפיצים חליפה לבנה ב3 צעדים פשוטים."

ג'ניפר לופז דנה. GettyImages
כמו שלג בשרב/GettyImages

אדל

אם התחלנו במלכה, אי אפשר שלא לסיים עם המלכה הכי שיקית שיש. בלוק עמוס קוטור, אדל מוכיחה פעם אחר פעם שאופנה, יוקרה וצניעות רק מאדירים האחד את השני כשהם באים יחד. וכן, גם בלי להיות אקסטרה סמול. גם לאחר שדווח כי השילה 18 ק"ג ממשקלה, אדל ממשיכה להיראות הכי מוקפדת ומדויקת ובכל פעם מפתיעה עם מראה אחר, זוהר ויוקרתי. מלכה, כבר אמרנו.

אדל סופי דנה. GettyImages
18 קילו פחות/GettyImages
דנה בצלאל בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully