וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש עד דמעות: קליפ נדיר של נערים מיוחדים

אביגיל קול בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

16.12.2019 / 16:27

בקליפ מיוחד הצליחו מקהלת 'שיח סוד' והזמר מנדי ג'רופי להוכיח כי גם אנשים בעלי צרכים מיוחדים יכולים להגיע להישגים מרגשים ולקחת חלק

שיח סוד

בחורים מיוחדים שרים מהלב

בעוד שבועות ספורים יגיע לסיומו מחזור לימוד בן שבע שנים ולימוד של דף קבוע יומי יחל מחדש. אירועי הסיום ברחבי הארץ והעולם הם תמיד מרוממים ומיוחדים מאד, אך בחמישה מן האירועים שיעלו השנה תתווסף גם התרגשות מסוג שונה כשאל הבמה תעלה להופיע מקהלת 'שיח סוד'.

'שיח סוד' היא עמותה המסייעת לאנשים בעלי צרכים מיוחדים, ולכבוד האירוע החשוב וההופעות הקרבות באירועי הסיום - הוציאה מקהלת העמותה קליפ מרגש עד דמעות בשיתוף עם הזמר מנדי ג'רופי. הבחורים שמשתתפים בקליפ ומרכיבים את מקהלת העמותה לומדים גם הם בעצמם את השיעור היומי. אמנם לא כולם ישלימו מחזור שלם בסבב זה, אך הקליפ מראה כי גם הם רוצים ויכולים להיות חלק מהלימוד.

אנחנו שווים, אנחנו כמו כולם

"הם הולכים לשיר מתוך מחשבה שלמרות שאנחנו אנשים עם מוגבלות, התורה שייכת גם לנו. גם אנחנו לומדים את התורה והולכים לשיר לכבודה", אומר הרב שמעון לוי, מנכ"ל 'שיח סוד'.

הקליפ המיוחד הצליח להעניק לזמרים המוכשרים חוויה נוספת: חווית השוויון. "הם התרגשו כל כך להרגיש שהם כמו כולם, שהם שווים, שהם עובדים כמו כולם ועכשיו יש להם במה נוספת שבה הם יכולים להרגיש כמו כולם", הוא מוסיף.

בחירת השיר הייתה גם היא משמעותית. השיר "שלא נבוש" אותו שרים החניכים נבחר בקפידה ונועד להביע את כמיהתם ללימוד התורה.

"מרבית החניכים עברו את המסלול ממעון דרך גנים, תלמוד תורה וישיבה ועד לשלב של התעסוקה, זהו רצף של התקדמות וזו אחת מהפסגות היותר מרגשות" מסכם הרב לוי.

אביגיל קול בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully