וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבית היוצר של שחקן הבימה: פסטיגל יהודי? יש דבר כזה

קובי פרי בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

22.12.2019 / 12:21

שחקן הבימה עופר הלוי חוזר לקדמת הבמה עם "אחד מול כולם", הפקת ענק מטורפת לחנוכה שתעלה במהלך חג החנוכה על במות בכל רחבי הארץ

מוקי שוורץ

על רעיון כזה אפילו חנוך רוזן עדיין לא חשב: בחנוכה הקרוב תושק הפקת ענק מטורפת לילדים, שתתנהל במקביל לפסטיגל אבל תפנה בעיקר לקהל דתי, תחת השם "אחד מול כולם".

מי שעומד מאחורי ההפקה הוא השחקן עופר הלוי, בוגר 'הבימה' שבמשך השנים לא הפסיק להופיע, לחדש ולכתוב. עכשיו חוזר הלוי לקדמת הבמה עם הפקת ענק שתעלה על במות בכל רחבי הארץ, בהשקעה של מאות אלפי שקלים ועם כל השמות החמים שיהפכו את הפסטיגל הזה לדבר החם הבא.

הצגה 3. מוקי שוורץ, באדיבות המצולמים
הבה נגילה/באדיבות המצולמים, מוקי שוורץ

מסע בן 90 דקות

עלילת המופע מתארת סיפור היסטורי מהז'אנר היהודי אותו עיבד הלוי למחזה עכשווי, מושקע, מוקפד לפרטים ומותאם לילדים בכל הגילאים בבימויו של תדהר יששכר. על הבמה יחד עם הלוי ישחקו גם עמי ויינברג, בני שייף, דני שטג וכן צוות ענק של הפקה, מוזיקה מקורית, תפאורה ופירוטכניקה.

השחקנים יקחו עמם את הילדים וגם את ההורים למסע מדהים בן תשעים דקות, בעלילה שהתרחשה לפני מאות שנים והיא מתחדשת ומתרחשת מחדש בלייב על הבמה. מבקרי התיאטרון שבחנו את ההפקה כתבו ביקורות יוצאות דופן ואמרו כי מדובר בהפקה לפחות ברמה של הפסטיגל המוכר שכולנו אוהבים.

הצגה 1. מוקי שוורץ, באדיבות המצולמים
מהבימה אל הילדים/באדיבות המצולמים, מוקי שוורץ

'אחד מול כולם' יעלה על במות מרכזיות ברחבי הארץ החל בחג חנוכה הקרוב. עופר הלוי כבר נרגש ולא יכול לחכות לסבב הראשון. "מופע הפתיחה בפתח תקוה כבר סולד אאוט, בגלל זה פתחנו שם הצגה נוספת. ההורים שראו את הפרומו מיהרו לקנות כרטיסים, הביקורות מהללות ואני חושב שבפעם הראשונה אנו מציעים פסטיגל איכותי, מטורף עם תכנים מוקפדים המותאמים לקהל הדתי אבל לא רק. אנו פונים לכל הקהלים ולכל הגילאים מבלי לרדת באיכות. בואו לפגוש אותנו במופע הקרוב למקום מגוריכם, כולם מוזמנים להתעדכן ולרכוש כרטיסים באתר".

קובי פרי בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully